Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #1 Skrevet 13. august 2019 Jeg har observert noe med blondiner. Nemlig at de ofte ser på brunt hår som stygt og at de etter at håret har mørknet sier «jeg er jo egentlig lys blond»... nei, det er du ikke, det er hårfargen du har naturlig nå som teller. En av mine venninner fra ungdommen fikk en del oppmerksomhet på sitt lange, tykke, lys blonde hår. Da det mørknet etter fødsel var det soM en sorgprosess da håret var hennes «Greie». Håret var fortsatt nydelig, men hun valgte å bleike det sønder og sammen for å være pen. Har dere fått mye oppmerksomhet på håret kun på grunn av fargen? Og sier folk rett til dere at de syns mørkere hår er stygt? Anonymkode: 4e1ad...eac
amandine Skrevet 13. august 2019 #2 Skrevet 13. august 2019 Mitt hår mørknet etter fødslene og jeg stripet det en stund etterpå. Ikke fordi det var status med det lyse, men fordi det hørte ungdom og latter og ubekymret liv med det? Det mørkere ble så voksent og uvant. Jeg har aldri farget det masse, så jeg savnet den fargen jeg alltid hadde hatt. Nå er det blitt lyst igjen da, ha ha ha for nå er det grått😆
Himmel og hav Skrevet 13. august 2019 #3 Skrevet 13. august 2019 Jeg var lys blond, og så ble det mørkere for hvert barn, men ikke mørkt som i brunt, men en sånn ubestemmelig, musegråbrun, kald farge, som jeg på toppen av det hele ikke kler. Så jeg farger håret. Ikke blondt, men rødt eller rødblondt. Om noen spør hva min egentlige hårfarge er, så sier jeg at jeg var en gang lys blond, men det stjal ungene. Jeg har fortsatt helt lyse vipper og bryn, og kroppshår er også helt lyst, så hvorfor akkurat håret på hodet måtte endre seg skjønner jeg ikke.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. august 2019 #4 Skrevet 13. august 2019 Håret mitt har mørknet, men er fortsatt ganske lyst. Og jeg gjør ikke noe med fargen, det å være blondine sluttet å være viktig. Og jeg kan bli grå uten at det vises.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #5 Skrevet 13. august 2019 Tja, det kan ikke komme av smak og behag og preferanse da? Pluss vane? Liker man blondt hår best og alltid har hatt det føles det jo ikke riktig eller like fint med musegrått? Som jo ofte er fargen msn ender opp med. Det skifter sjelden fra blondt til pent brunt altså. Anonymkode: 5f55a...2bb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #6 Skrevet 13. august 2019 Jeg er lys blond, men farger håret mørkt. Jeg kler ikke blondt hår Anonymkode: db22d...fc3
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #7 Skrevet 13. august 2019 Jeg er opprinnelig mellomblond, men ble mørkere etter at jeg fikk barn. Lysner det, gjorde fotsåvidt det før jeg fikk barn og. Når noen spør om det er min opprinnelige farge svarer jeg at det er farget. Har farget håret i alle slags farger fra jeg var ung, så sjeldent hatt min egen hårfarge uansett. Synes alle hårfarger er fine jeg. Men personlig kler jeg best blond. Anonymkode: 76ba8...791
Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #8 Skrevet 13. august 2019 Jeg er blond, har alltid vært blond. Endret seg ikke etter at jeg fikk barn. Farger det ikke. Jeg liker å ha blondt hår, men det er vel fordi det er det jeg er vant med. Jeg får masse oppmerksomhet fra menn, tviler på at det er på grunn av hårfargen min. Ingen har noen gang antydet at de gir meg oppmerksomhet på grunn av hårfargen. Men var sammen med en mann før som presiserte at han likte små blondiner. Er likevel sikker på at det ikke var den eneste grunnen til at han var sammen med meg. Jeg har ingen preferanse på andres hårfarge, så lenge den passer til vedkommende. Anonymkode: daf0b...cb1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. august 2019 #9 Skrevet 13. august 2019 Jeg er lys blond, nå som før. Jeg synes brunt hår er pent, og skulle gjerne hatt det, men jeg orker ikke styret med ettervekst og slik. Hverken farger eller striper håret nå, men har forsøkt litt forskjellig da jeg var yngre. Fra nesten hvitt til rødbrunt til kald mørk brun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå