Anonym bruker Skrevet 13. august 2019 #26 Skrevet 13. august 2019 Åj så mange svar🙈 Jeg er veldig utadvent og blid, snakker med alle og blir fort kjent med folk.Jeg går ikke å gir alle kollegene klemmer hver dag, men hver dag er det NOEN man klemmer, helt naturlig her😊 Jeg er vant til oppmerksomhet, men jeg skal bli flinkere å si ifra når det er uønsket slik som nå.Men som enkelte sier så nikker man og jatter med...flink til det🙄🙄Skal ta det opp med han neste gang😊 Anonymkode: 496bd...0c1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #27 Skrevet 14. august 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Åj så mange svar🙈 Jeg er veldig utadvent og blid, snakker med alle og blir fort kjent med folk.Jeg går ikke å gir alle kollegene klemmer hver dag, men hver dag er det NOEN man klemmer, helt naturlig her😊 Jeg er vant til oppmerksomhet, men jeg skal bli flinkere å si ifra når det er uønsket slik som nå.Men som enkelte sier så nikker man og jatter med...flink til det🙄🙄Skal ta det opp med han neste gang😊 Anonymkode: 496bd...0c1 Du skal ikke ta det opp, du skal sette foten ned! Vær klar og tydelig! Vær streng. Anonymkode: 663ce...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå