Gå til innhold

Gutter på 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med gutter på ca 3 år; liker de å tegne, perle, slike bordaktiviteter? Er de flinke å bygge og liker de det? Min på 2 år og 9 mnd liker det ikke. Han liker bare store leker som sklie, huske, gravemaskiner etc. Sitter sjelden i ro å leker med biler feks. Kan sitte en liten stund å bla i bøker, men ellers er det full fart. 

Anonymkode: 053e6...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sitte lenge rundt togbane og leke der. Vil også lese og tegne/male. Men er en aktiv gutt😊

Anonymkode: ec5d2...2c2

Skrevet

Min minste gutt liker å tegne, male, klippe, lime, osv. Men han har veldig kort konsentrasjonstid, så det tar 5 minutter så er han oppe og hopper igjen. Lopper i blodet. Titter ikke i bøker og kan ikke bli lest for. Kan leke med store leker, biler, togbane, osv, over litt lengre tid. Hopper gjerne raskt fra aktivitet til en ny aktivitet. Han er 3 år. 

Storebror er 10 år og har alltid hatet alt som innebærer konsentrasjon over lengre tid og å sitte i ro. Kunne knapt tegne et menneske før han begynte på skolen. Han har ADHD og kan ikke sitte i ro rett og slett. Ser mye av minste i eldste, men ikke like ekstremt. 

Begge mine er jo «unormale» sånn sett, men jeg innså raskt at tegning ikke er alles favoritt. Ellers er det kanskje ikke uvanlig at de sliter med å sitte i ro ved den alderen? 

Anonymkode: c3a93...ea2

Skrevet

Min er 3 år og 1 mnd og liker å tegne og male, men ellers er det ikke spesielt interessant med aktiviteter hvor man sitter stille. Han liker å klatre, sykle, danse, synge, røff lek med oss og andre barn, løpe om kapp, osv. Og han liker å herme etter oss voksne, så det går mye i lage mat, rydde, mate babyen (bamsen), hjelpe til med å sette på vaskemaskiner og slike ting som vi gjør mye av. Sitter sjelden stille, men liker bøker innimellom. 

Skrevet

Sønnen vår er tre år og elsker å bygge Lego, men han er ikke spesielt glad i å tegne eller fargelegge. Han trives best ute. :) 

Anonymkode: b2f8b...908

Skrevet

Har jente jeg da, men hun var ikke interessert i tegning og perler og sånn ennå på den alderen. Likte puslespill da og duplo og togbane. Tegning og peiling ble interessant fra 4 år.

Anonymkode: dd1d2...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...