Gå til innhold

navnet Mika blir alltid misforstått, hjelp!


mikaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet om tre gutter som heter Mika. Det er et guttenavn det altså. Men klart, kan jo hende det er annerledes noen steder, på samme måte som at Kim er et jentenavn mange steder. 

Anonymkode: 7e573...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo fint bruke Louis da. Et navn som alltid blir misforstått må jo være fryktelig frustrerende og irriterende for vedkommende som bærer navnet. Jeg tenker at Mika er et navn jeg trengte se ungen for å avgjøre om det er gutt eller jentenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis man allerede har så mye avvik fra normalitet bør man virkelig  velge et helt normalt navn, om man ikke liker å være offer og oppmerksomheten det medfører, da.

Anonymkode: 86439...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt pussig,- Mika er for meg et jentenavn og Louis et guttenavn.. For å være helt ærlig gjorde det meg usikker på om dette var "jente til gutt" eller "gutt til jente".. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, aanonym skrev:

OK, men uansett mange kvinner som heter Luka. Jeg kjenner to. 

Mange er det ikke. I Norge er det ca 130 kvinner som heter Luka/Luca. Det er vel omtrent 6 ganger så mange menn som heter det samme. 

Anonymkode: b5f41...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange er det ikke. I Norge er det ca 130 kvinner som heter Luka/Luca. Det er vel omtrent 6 ganger så mange menn som heter det samme. 

Anonymkode: b5f41...c0f

Alt er relativt. Det er i alle fall ikke sjeldent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...