Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Har hørt at menssyklusen kan bli synkronisert hvis man bor flere jenter/damer sammen. Har aldri vært aktuelt før, men nå har datteren min fått sin første mens. Jeg la inn hormonspiral før første gang for vel et år siden, for å slippe mensen. Bortsett fra noen spredte blødninger første måneden har jeg ikke blødd noe. Før nå. Samme dag som dattera begynte å blø, fikk jeg også blødninger. Tilfeldig, eller må jeg flytte fra dattera min for å slippe unna mensen fremover?..😅😅 Anonymkode: fdf56...af7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Jeg har bodd i kollektiv når jeg har studert, og har i perioder hatt veldig mye tid sammen med nære venninner. Nesten uten unntak har alle begynt å følge min menssyklus Du får bare ta det som det kommer Anonymkode: c77d6...bf3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har bodd i kollektiv når jeg har studert, og har i perioder hatt veldig mye tid sammen med nære venninner. Nesten uten unntak har alle begynt å følge min menssyklus Du får bare ta det som det kommer Anonymkode: c77d6...bf3 Hjelpes meg... litt tidlig å tvinge trettenåringen over på hormonspiral eller, for å slippe unna svineriet? (Just kidding...) Anonymkode: fdf56...af7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Vi på jobb er synkronisert 😂 Anonymkode: 30b94...731
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Veldig vanlig at man blir synkronisert med de venninnene man er mest med. Var synkronisert med bestevenninna mi da vi var ungdommer. Jeg ble gravid samme måned som min 13 åring fikk mensen, så jeg vet ikke enda om vi etter hvert vil bli synkronisert, er vel mer naturlig at hun og venninnene blir det, da hun er mer med dem enn med meg. Anonymkode: 65848...d8c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 Jeg og mine nærmeste kolleger var synkronisert i åresvis. Anonymkode: 51521...338
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå