Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Har gutt som begynner på vg3 nå. Han spiller fotball, men er ikke så ivrig med å delta på treninger. Problemet er at kompisene har sluttet med fotball og han vil henge med dem. Av og til drar han på trening og kamper stiller han som regel opp på. Men jeg ønsker at han skal delta på de fleste treningene pga at jeg betaler mye for dem. Men han synes at jeg maser mye om de treningene. Vil jo ikke presse han sånn at han slutter. Men jeg mener at så lenge han ikke tjener penger og betaler sjøl, så har jeg noe jeg skulle ha sagt? Eller tar jeg feil her? Anonymkode: 05e29...036
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Syns ikke du er urimelig. Han gir jo blanke i noe du betaler dyrt for så det er rett å fortelle ham at dette ikke er greit. Men hva gjør det om han slutter da? Han trenger da ikke holde på med fotball når han ikke vil. Snart har han ikke tid uansett pga videre studier eller jobb. Ville krevd at hvis han ikke deltar så må han slutte eller betale selv. Hans valg. Anonymkode: d9aaf...906
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Koster det deg noe mer om han er borte fra trening enn pm han er der? Anonymkode: 1786b...f8a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Hvorfor fortsette med fotball når han åpenbart ikke egentlig vil lenger? Anonymkode: d6e02...d7b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syns ikke du er urimelig. Han gir jo blanke i noe du betaler dyrt for så det er rett å fortelle ham at dette ikke er greit. Men hva gjør det om han slutter da? Han trenger da ikke holde på med fotball når han ikke vil. Snart har han ikke tid uansett pga videre studier eller jobb. Ville krevd at hvis han ikke deltar så må han slutte eller betale selv. Hans valg. Anonymkode: d9aaf...906 Har spurt om han vil slutte. Det vil han ikke. Men vil ikke trene 3 dager pr uke. Anonymkode: 05e29...036
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har spurt om han vil slutte. Det vil han ikke. Men vil ikke trene 3 dager pr uke. Anonymkode: 05e29...036 Om det er treninger tre ganger i uken, og han ikke vil det - da vil han faktisk slutte. Det er da enten eller - det er jo lagspill, ikke egospill. Hans manglende innsats går jo ut over lagkameratene. Gi slasken et ultimatum. Anonymkode: 7fde4...f62
Superdolly Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 Jeg synes det er rart at han får lov å spille kamper når han ikke møter opp på trening, men det er en avsporing. Jeg synes du skal snakke med ham, og fortelle at du betaler så og så mye for at han skal få være med på dette. Når han da velger å la være å delta, så blir dette bortkastede penger. Spør ham om han har noe forslag til løsning, og presenter eventuelt dine løsningsforslag. Her er mine løsningsforslag: Han får seg en liten jobb og betaler treningsavgiften selv. Han møter opp på alle treninger. Han slutter. Han finner seg noe annet å drive med, som passer bedre for det antall treninger han ser for seg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 2 minutter siden, Superdolly skrev: Jeg synes det er rart at han får lov å spille kamper når han ikke møter opp på trening, men det er en avsporing. Jeg synes du skal snakke med ham, og fortelle at du betaler så og så mye for at han skal få være med på dette. Når han da velger å la være å delta, så blir dette bortkastede penger. Spør ham om han har noe forslag til løsning, og presenter eventuelt dine løsningsforslag. Her er mine løsningsforslag: Han får seg en liten jobb og betaler treningsavgiften selv. Han møter opp på alle treninger. Han slutter. Han finner seg noe annet å drive med, som passer bedre for det antall treninger han ser for seg. Eller han trener kun to ganger i uken pluss kamper. Anonymkode: 46716...c0b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #9 Skrevet 12. august 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om det er treninger tre ganger i uken, og han ikke vil det - da vil han faktisk slutte. Det er da enten eller - det er jo lagspill, ikke egospill. Hans manglende innsats går jo ut over lagkameratene. Gi slasken et ultimatum. Anonymkode: 7fde4...f62 Hvorfor kan han ikke få trene 1-2 ganger i uka hvis det er greit fortreneren? Det er veldig bra med de ungdomene som fortsetter å trene fordi de synes det er gøy selv om de ikke satser. Det er slik idrett bør være. Anonymkode: 1786b...f8a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #10 Skrevet 12. august 2019 Jeg har en sønn på samme alder og veldig få av dem trener. De er noen usunne slabedasker veldig mange av dem altså, det går i snus, snop, brus og energidrikk kombinert med null trening... Hadde sønnen min fortsatt på fotball hadde jeg med glede betalt for å holde han i en sunn aktivitet. Er treneren fornøyd med 1-2 treninger i uken skulle ihvertfall ikke jeg stoppet han fra å trene. Min sønn er medlem på helsestudio og de trener 3-4 ganger i måneden. Det er ihvertfall dyrt. Anonymkode: f13fa...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå