Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Jeg er 33 år. har aldri forstått meg på viktigheten med antall venner på Facebook eller følgere på Instagram. Skjønner heller ikke helt «viktigheten» med likes heller.. er det fordi jeg er gammel og utdatert? jeg har følgere på Instagram og venner på Facebook, riktignok ikke mange men jeg kan ned hånda på hjertet si at jeg kjenner de alle godt. Jeg legger skjeldent ut ting, men når det først skjer så bryr jeg meg fletta over hvor mange som liker det. Er det en slags greie for de yngere? Anonymkode: 7f877...27c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Er ikke spesielt aktiv på hverken Facebook eller Instagram. Poster lite selv, men bruker en del kontoer som inspirasjon til interiør, hage, matlaging o.l. Også bruker jeg kjøp/salg sider en del. Likes eller kommentarer bryr jeg meg lite om hvis jeg skulle finne på å legge ut noe. Det å ha flest mulig venner bryr jeg meg heller ikke om. Foretrekker å kjenne de jeg har som venner, perifere bekjentskap legger jeg ikke til. Føler Facebook er mest brukt av 60+ nå. De i min aldersgruppe 30-40 årene bruker det lite syns jeg. Jeg er 40 selv. Har ikke så mange venner under 30, så vet ikke helt hvor aktivt de bruker det. Ikke Facebook hvertfall, de er kanskje mer aktive på Instagram el Snap. Anonymkode: 6ad45...d43
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Det er en greie for de som er ensomme. Jo mer ensomme de er, jo flere venner har de og jo flere likes bryr de seg om. Anonymkode: 8fa4e...b29
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Jeg har en gård og legger ut litt bilder og filmer av det som sljer på gården for at naboer og venner skal kunne vite litt om hva sm skjer. Jeg synes det er hyggelig med både likes og kommentarer, men nesten mest hyggelig når naboer slår av en prat etterpå om noe jeg har postet. For meg virker det som om mange liker å vite litt både om hva som sjer, hvem som gjør hva og hvorfor. Nå viker det om en del vil ha det til at det er "teit" eller "desperat" å legge ut ting fra livet sitt. Det forstår jeg ikke helt. Det er jo bare morsomt å se litt av hva olk gjør i hverdagen, selv om det ikke er de store tingene. Anonymkode: f6c64...774
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 6 hours ago, Anonym bruker said: Det er en greie for de som er ensomme. Jo mer ensomme de er, jo flere venner har de og jo flere likes bryr de seg om. Anonymkode: 8fa4e...b29 du virker sjalu , dummeste jeg har lest i dag Anonymkode: cbe38...3bc
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: du virker sjalu , dummeste jeg har lest i dag Anonymkode: cbe38...3bc Enig. Anonymkode: 8797a...a7a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er en greie for de som er ensomme. Jo mer ensomme de er, jo flere venner har de og jo flere likes bryr de seg om. Anonymkode: 8fa4e...b29 Tullejente 🤣 Anonymkode: 0a090...b25
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 Antall venner og likes er ikke viktig for meg. Jeg har maaange venner på Facebook, fordi jeg har en haug med folk jeg jobber i samme bransje med der. Bruker Facebook aktivt i jobben. På insta har jeg bare noen få, stort sett familie og de nærmeste vennene mine. For meg er det en viktig måte å holde kontakt med storfamilien på. Jeg har ett nært forhold til dem, men ikke ett tett forhold. Det vil si at de betyr mye, men i en travel hverdag så klarer jeg ikke å ringe eller sende SMS til alle. I stedet får de se små hverdagsglimt fra meg, og jeg fra dem. Og på den måten holder vi fortsatt kontakten og når vi møtes er vi ikke fremmede for hverandre fordi vi er oppdatert på hverandres liv. Anonymkode: 59448...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå