Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Jeg lurer på om stønaden reguleres i forhold til inntekt? Dersom årsinntekt er omkring 570.000 kr, har jeg rett til denne stønaden? Anonymkode: 0900f...187
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Ifølge nav, så har du rett til det dersom du oppfyller følgende kriterier: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Enslig+mor+eller+far/barnetilsyn Den reguleres ikke etter inntekt etter det jeg forstår, men om du tjener for mye, så får du ikke. 599 148,- er maxgrensen. Må lege til at du akkurat tjener under satsen de har satt som maxgrense for å få støtte (selv om jeg personlig med en lønn på nesten 600 000,- nok ikke hadde hatt behov for støtte til barnetilsyn. Men nå vet jo ikke jeg noe om hvor i Norge du bor, og hvilke utgifter du har verken til transport eller bolig. Anonymkode: 668de...702
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Så lenge du tjener under 6 G og er enslig forelder kan du få stønad til barnetilsyn. Anonymkode: 49ff3...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå