Gå til innhold

Hva gjør dere i barnas høst/vinterferie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe, og ungene skal være hjemme alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt og se at så mange andre sender barna på sfo også, så slipper jeg og ha så dårlig samvittighet.

Ja er jo mye ferier og bør være takknemlig, får ferie hele julen, påsken og 4 uker på sommeren

Anonymkode: 54f2d...2b5

Skrevet

Vi skal til New York for å besøke familie 😊 Det blir første gangen vi drar dit sammen og 2 gangen mannen drar dit etter å flyttet derfra for 15 år siden ,etter å ha bodd der i 9 år.

Gleder oss masse.

Skrevet

Jeg er lærer og mannen sørger for at han også alltid har fri i høst-og vinterferie. Blir nok hytta på oss😊

Anonymkode: 87a1c...40a

Skrevet

Bhg og SFO her. Har fått fri fredagen i høstferien da, så reiser nok på hytta siste helga 😊 Vinterferien er det å SFO/bhg. Ingen fri da, så det er som en helt vanlig uke for oss.

Anonymkode: b859d...d87

Skrevet

Skal på sydentur med barna og eksen. 

Anonymkode: f29e3...7bf

Skrevet

Jobb og sfo/bhg.

Anonymkode: 7e032...a00

Skrevet

Da tar vi en tur på hytta, tenker jeg. En skikkelig langhelg enten i den ene eller den andre enden klarer vi stort sett hvertfall alltid å få til. Jeg bruker en feriedag eller to og mannen er fleksibel med hjemmekontor innimellom. Det er så godt med noen turdager i høstferien.

Skrevet

så mye koslig dere skal :) tenkte jeg skulle bare ta 3 uker ferie på sommeren neste år, og da har en uke i høst eller vinterferien :)

Anonymkode: 54f2d...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...