Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Her blir det dessverre SFO da jeg skal jobbe, føler meg dårlig allerede, men som alenemor trenger jeg pengene. Hva er dere planer ? og jeg tenker at til vinterferien skal jeg jobbe inn 2-3 dager i alle fall så jeg får vært sammens med han Anonymkode: 54f2d...2b5
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Her jobber vi begge to så barna må på SFO og bhg. Jeg jobber i tillegg planleggingsdagene så da må mannen finne en løsning på de to dagene. Anonymkode: 9a58c...a39
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Har somregel jobb, og tenker rett og slett ikke på barnas fridager før de kommer, har såpass store barn at det egentlig ikke påvirker om jeg kan jobbe eller ikke. Men jeg jobber turnus, så har hendt vi har reist bort, gjerne til mannens foreldre som bor et stykke avgårde, så det tar litt reiseveg. I år har vi liten baby når det er høstferie, så kanskje vi benytter muligheten å besøke besteforeldre for første gang da med baby. Anonymkode: de647...ae4
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Barna vil på Sfo da det er flott ferieopplegg med spennende dager i høstferiene på Sfo! Jeg jobber, har ingen mulighet til å ta fri. Anonymkode: e7892...f0a
Førstemann Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Jeg jobber dessverre. Jobbreise til og med. De må nok være alene hjemme, mannen har heller ikke ferie igjen. Vinterferien er ikke planlagt enda.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 Vi forsøker å ta noen dager fri, evt hele ukene om vi har nok avspasering/feriedager igjen til det. Da reiser vi til hytta på fjellet med ungene:-) Anonymkode: ab8e5...eed
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 Jeg må jobbe så vi skal hvertfall ingenting. SFO blir heller ikke aktuelt for i ferier må han over på en annen SFO der han verken kjenner de ansatte eller barna. Min gutt er veldig avhengig av å bli tatt imot av trygge voksne som han kjenner godt;så å levere han til fremmede hadde ikke gått. Itellegg har jeg maks 5 minutter å levere han på før jeg må løpe til bussen. Så blir nok heller mamma som må passe han,selv om hun egentlig syns en uke er lenge. Men er hun som selv tilbyr seg å passe han ettersom hun vet at det ikke er ett alternativ å levere han på ferieSFO. Anonymkode: c99c8...488
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 Det ene barnet reiser til utlandet for å holde noen konserter. Det andre skal være med på en musikkonkuranse her i landet. De er tidlig i tenårene. Jeg og mannen skal jobbe de fleste dagene, men følge til konkuransen i helgen. Anonymkode: bc0ea...d10
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #9 Skrevet 12. august 2019 Jeg må sikkert rette haugevis av stiler og prøver, så det blir mye jobbing, men hjemmefra. Vi skal ikke noen steder, men kanskje det blir en tur på kino eller noe. Også mulig eldste på 17 år reiser en tur til Sverige til en kompis, men det blir alene. Anonymkode: 7e415...4b3
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #10 Skrevet 12. august 2019 Som regel tar jeg og mannen et par fridager hver, enten avspasering eller fri uten lønn, også blir det en eller max to dager på sfo. Vinterferien pleier vi reise på fjellet, da er det ski som gjelder. Vi bor lengst sør i landet, så påskeferien er vår for oss, da er vi hjemme og rydder hagen, mekker sykler osv, da er det "våronn" på hjemmefronten. Så det blir vinterferien som passer best til skiferie, men vi pleier ta en oval helg da, ikke hele uka. Lengste vi har vært borte er onsdag til søndag, men oftest torsdag til søndag (tar fri så vi reiser på morgenen) Anonymkode: ea6dd...5f2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #11 Skrevet 12. august 2019 I høstferien skal ungene være to dager med besteforeldre og tre dager på håndballskole i regi av idrettslaget. Helga i høstferien skal de spille håndball cup. Anonymkode: 631de...dc6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #12 Skrevet 12. august 2019 Vanligvis jobber jeg 80% og sparer opp avspasering til å dra på fjellet. Men i år skal vi til Legoland i høsteferien. Anonymkode: 68024...420
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #13 Skrevet 12. august 2019 Jeg har 3 feriedager jeg har håp om å få tatt i høsteferien i år, må se ann på jobb om det blir mulig. Om vi foreldre ikke har fri er barna i 2. og 3. klasse på SFO. Har ikke råd til å reise noe sted i år, tidligere har vi tatt en tur til Gøteborg/ Liseberg eller med Barnas Båt til Fredrikshavn. Anonymkode: b52eb...3b2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #14 Skrevet 12. august 2019 Jeg skal jobbe, men drar på hytta den helga jeg har fri tenker jeg. Ane ikke om det er den første eller andre. Høstferien pleier vi å gjøre hytta klar for høsten, så klipp av hekker, rydde vekk endel hagemøbler, sommerting osv. Ungene koser seg med bading og alt de pleier å gjøre, for å hjelpe oss er vist kjedelig. Er det mange nabounger på hytta så kan det hende de blir på hytta litt lengre med mine foreldre eller søster/svoger. Anonymkode: 5deb8...714
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #15 Skrevet 12. august 2019 Vi pleier ikke ha fri i høst- og vinterferie. Det hender barna drar til besteforeldre. 4 uker sommerferie og resten av ferien brukes til jul og påske og planleggingsdager. Skolen har 12 uker ferie, jeg har 5 uker. Umulig med avspasering her jeg jobber. Anonymkode: a4622...dc4
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #16 Skrevet 12. august 2019 Vi har barn i 2 og 5 klasse, og ingen av dem har SFO. I høstferien skal ungene og jeg ha fri mens mannen jobber. Han sluttet tidlig på fredagen, slik at vi får tatt siste helgen på hytta sammen med noen venner. I vinterferien har vi fri hele gjengen. Eier leilighet i Spania, og skal være der hele uken. Anonymkode: d0dac...432
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #17 Skrevet 12. august 2019 Det blir SFO og barnehage her. Både jeg og mannen min har fulltidsjobb og er avhengige av pengene. Feriedager tar vi når SFO/bhg er stengt. Så da går fort feriedagene.. Anonymkode: 15c7c...be2
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #18 Skrevet 12. august 2019 Barna skal på fjellet med besteforeldre i høstferien. Gå i fjellet, grille pølser mm. Vi skal være hjemme, skal rive kjøkkenet 🤗 Anonymkode: 9d22e...d4d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #19 Skrevet 12. august 2019 Vi skal til legoland denne høsten, men vet aldri om jeg får fri vinter/høst, så får jeg fri reiser vi bort, ellers er det Sfo . Har ingen problem med å sende de der 😊 Anonymkode: fc7a2...c8a
Tøystykke Skrevet 12. august 2019 #20 Skrevet 12. august 2019 Bruker ikke SFO, men mannen har ikke mer ferie i år så skal vel kose oss hjemme tenker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #21 Skrevet 12. august 2019 Forsøker å ordne meg en dag eller to avspasering og finne på noe hyggelig med barna og så har de ofte en dag eller to hvor besteforeldre tar de med ut på tur. Resten av dagene blir det å være hjemme for eldste og gå på SFO for yngste f.o.m. neste år, hun går siste året i barnehage. Jeg har ikke anledning til å ta ferie i høst/vinterferien pga vi har sommerstengt og stengt i jula der jeg jobber og ferien er låst til disse ukene. Anonymkode: d5881...77e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #22 Skrevet 12. august 2019 Vi voksne skal jobbe. Blir en mnd ferie rundt jul, så vi må spare opp dagene De to minste skal sikkert på en form for idrettsskole, og tenåringene koser seg hjemme og med venner. Anonymkode: be70c...989
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #23 Skrevet 12. august 2019 Pappaen og jeg er ikke sammen, så vi har delt feriene mellom oss. Høstferien tar jeg, han tar vinterferien. Her blir det AKS to-tre dager og ferie de andre dagene. Mulig vi tar en tur til Kristiansand og dyreparken. Må spare noen feriedager til jul også, derfor ikke full høstferie. Anonymkode: 102cc...967
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #24 Skrevet 12. august 2019 Driver å skal flytte fra mannen. I høstferien skal eldste til Polen og jeg skal ha barnefri!!! Jeg skal jobbe, men akkurat den uka har jeg ingen intensjoner om å ha barna. (Noe preget av å aldri ha barnefri) Anonymkode: 103df...8c7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #25 Skrevet 12. august 2019 Reiser til Portugal 🌸 Anonymkode: 9087c...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå