Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Når noen ber om å få følge deg. Du aksepterer, og personen avfølger deg innen noen timer. Hva er greia? Er det lett å komme borti knappen for å følge noen ved en feil? Dette gjelder noen som jeg brøt kontakten med for noen år siden, som jeg sendte følgeforespørsel til. Den ble akseptert, også fikk jeg da en følgeforespørsel tilbake som jeg aksepterte. Ble jo da glad, fordi håndsrekningen min ble tatt.. men så ble gleden kortvarig Anonymkode: 67d66...38a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Kanskje de ikke visste hvem du var. De fikk en følger, som de gjerne aksepterte. Så fulgte de deg tilbake, for å se hvem du var, og da de oppdaget hvem du var, så var de ikke interessert i å ha en relasjon. Flott at du ønsket å ha kontakt med vedkommende, og bygge en relasjon igjen. Men vedkommende ønsket da tydelig ikke det samme. Anonymkode: 6e0d5...ac3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje de ikke visste hvem du var. De fikk en følger, som de gjerne aksepterte. Så fulgte de deg tilbake, for å se hvem du var, og da de oppdaget hvem du var, så var de ikke interessert i å ha en relasjon. Flott at du ønsket å ha kontakt med vedkommende, og bygge en relasjon igjen. Men vedkommende ønsket da tydelig ikke det samme. Anonymkode: 6e0d5...ac3 Det er ingen tvil om at personen visste hvem jeg var ut fra forespørselen. Men tydeligvis var det ikke et gjensidig ønske om kontakt. Det må jeg bare respektere, men jeg har i alle fall signalisert at jeg fortsatt bryr meg. Har opplevd ting i det siste som fikk meg til å forstå at jeg vil ha folk i livet mitt.. Jeg er i alle fall ikke blokkert.. det er da noe.. HI Anonymkode: 67d66...38a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ingen tvil om at personen visste hvem jeg var ut fra forespørselen. Men tydeligvis var det ikke et gjensidig ønske om kontakt. Det må jeg bare respektere, men jeg har i alle fall signalisert at jeg fortsatt bryr meg. Har opplevd ting i det siste som fikk meg til å forstå at jeg vil ha folk i livet mitt.. Jeg er i alle fall ikke blokkert.. det er da noe.. HI Anonymkode: 67d66...38a Personen ville sikkert følge deg av høflighetsgrunner og håpte du ikke ville oppdage at personen fjernet det i ettertid Anonymkode: 6a437...e07
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Jeg tenker at personen bare ville se hva du drev med for så å slette deg igjen. Anonymkode: 423c0...318
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 Å sende en følgeforespørsel på instagram ville jeg neppe regne som en håndsrekning altså. iallefall ikke fra noen som hadde brudd kontakten med med tidligere. Om noe som ville jeg kanskje regne det som litt creepy...... Er du interessert i å strekke ut en hånd så bør du ta ordentlig kontakt med vedkommende - ikke stoke vedkommende på sosiale medier! Anonymkode: 7cb88...d98
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Personen ville sikkert følge deg av høflighetsgrunner og håpte du ikke ville oppdage at personen fjernet det i ettertid Anonymkode: 6a437...e07 Ja, det kan være grunnen.. HI Anonymkode: 67d66...38a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å sende en følgeforespørsel på instagram ville jeg neppe regne som en håndsrekning altså. iallefall ikke fra noen som hadde brudd kontakten med med tidligere. Om noe som ville jeg kanskje regne det som litt creepy...... Er du interessert i å strekke ut en hånd så bør du ta ordentlig kontakt med vedkommende - ikke stoke vedkommende på sosiale medier! Anonymkode: 7cb88...d98 Creepy er vel å dra det litt langt. Den relasjonen vi hadde var sterk, og det er ikke så lenge siden.. Jeg burde vel også ta kontakt på andre måter, men jeg syns det er vanskelig. Samma kan det være. Nå har jeg i alle fall fått vite at ønsket ikke er gjensidig, så slipper jeg å tenke mer på det.. HI Anonymkode: 67d66...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå