Gå til innhold

Dere som kjenner Instagram..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen ber om å få følge deg. Du aksepterer, og personen avfølger deg innen noen timer. Hva er greia? Er det lett å komme borti knappen for å følge noen ved en feil? 

Dette gjelder noen som jeg brøt kontakten med for noen år siden, som jeg sendte følgeforespørsel til. Den ble akseptert, også fikk jeg da en følgeforespørsel tilbake som jeg aksepterte. 

Ble jo da glad, fordi håndsrekningen min ble tatt.. men så ble gleden kortvarig 

Anonymkode: 67d66...38a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de ikke visste hvem du var. De fikk en følger, som de gjerne aksepterte. Så fulgte de deg tilbake, for å se hvem du var, og da de oppdaget hvem du var, så var de ikke interessert i å ha en relasjon. 

Flott at du ønsket å ha kontakt med vedkommende, og bygge en relasjon igjen. Men vedkommende ønsket da tydelig ikke det samme. 

Anonymkode: 6e0d5...ac3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje de ikke visste hvem du var. De fikk en følger, som de gjerne aksepterte. Så fulgte de deg tilbake, for å se hvem du var, og da de oppdaget hvem du var, så var de ikke interessert i å ha en relasjon. 

Flott at du ønsket å ha kontakt med vedkommende, og bygge en relasjon igjen. Men vedkommende ønsket da tydelig ikke det samme. 

Anonymkode: 6e0d5...ac3

Det er ingen tvil om at personen visste hvem jeg var ut fra forespørselen. Men tydeligvis var det ikke et gjensidig ønske om kontakt. Det må jeg bare respektere, men jeg har i alle fall signalisert at jeg fortsatt bryr meg.

Har opplevd ting i det siste som fikk meg til å forstå at jeg vil ha folk i livet mitt.. 

Jeg er i alle fall ikke blokkert.. det er da noe.. 

HI

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen tvil om at personen visste hvem jeg var ut fra forespørselen. Men tydeligvis var det ikke et gjensidig ønske om kontakt. Det må jeg bare respektere, men jeg har i alle fall signalisert at jeg fortsatt bryr meg.

Har opplevd ting i det siste som fikk meg til å forstå at jeg vil ha folk i livet mitt.. 

Jeg er i alle fall ikke blokkert.. det er da noe.. 

HI

Personen ville sikkert følge deg av høflighetsgrunner og håpte du ikke ville oppdage at personen fjernet det i ettertid 

Anonymkode: 6a437...e07

Skrevet

Jeg tenker at personen bare ville se hva du drev med for så å slette deg igjen.

Anonymkode: 423c0...318

Skrevet

Å sende en følgeforespørsel på instagram ville jeg neppe regne som en håndsrekning altså. iallefall ikke fra noen som hadde brudd kontakten med med tidligere. Om noe som ville jeg kanskje regne det som litt creepy......

Er du interessert i å strekke ut en hånd så bør du ta ordentlig kontakt med vedkommende - ikke stoke vedkommende på sosiale medier!

Anonymkode: 7cb88...d98

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Personen ville sikkert følge deg av høflighetsgrunner og håpte du ikke ville oppdage at personen fjernet det i ettertid 

Anonymkode: 6a437...e07

Ja, det kan være grunnen.. 

HI

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å sende en følgeforespørsel på instagram ville jeg neppe regne som en håndsrekning altså. iallefall ikke fra noen som hadde brudd kontakten med med tidligere. Om noe som ville jeg kanskje regne det som litt creepy......

Er du interessert i å strekke ut en hånd så bør du ta ordentlig kontakt med vedkommende - ikke stoke vedkommende på sosiale medier!

Anonymkode: 7cb88...d98

Creepy er vel å dra det litt langt. Den relasjonen vi hadde var sterk, og det er ikke så lenge siden.. 

Jeg burde vel også ta kontakt på andre måter, men jeg syns det er vanskelig. 

Samma kan det være. Nå har jeg i alle fall fått vite at ønsket ikke er gjensidig, så slipper jeg å tenke mer på det.. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...