Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Hvordan vet man at den man er sammen med er den rette å gifte seg med?Jeg har tenkt mye i det siste for vi var innom temaet giftemål i en venninnegjeng...men ingen er gift enda🙈 Hvilke spm burde man stille seg selv før man hopper i det? Anonymkode: 14dd6...ee4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Er du i tvil; da er han ikke den rette. Kontrollspørsmål: Blir du glad når han ringer/sender snap o.l? Gleder du deg til å våkne opp ved siden av ham hver dag resten av livet? Kan du være deg selv på godt og vondt sammen med denne mannen?  Anonymkode: ad5f6...2b5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du i tvil; da er han ikke den rette. Kontrollspørsmål: Blir du glad når han ringer/sender snap o.l? Gleder du deg til å våkne opp ved siden av ham hver dag resten av livet? Kan du være deg selv på godt og vondt sammen med denne mannen?  Anonymkode: ad5f6...2b5 Jeg er i tvil om alt jeg gjør, slitsomt🙈 men; ja jeg blir glad når han ringer/snæpper synes det er deilig å sovne inntil han og våkne med han, tomt de dagene han er borte på jobb. Han har sett alle sidene mine, beste og verste og jeg skjuler ingenting for han og kan være 100% meg! vi har da vært sammen i 10 år også da.....🙈 Anonymkode: 14dd6...ee4
topaz Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 OgsÃ¥ mÃ¥ dere være enige i praktisk ting nÃ¥r det gjelder hvordan dere ser for deg fremtiden. Barn/ikke barn. Bo pÃ¥ landet/i byen. Hvordan dere ønsker Ã¥ gjøre det med felles økonomi. At dere klarer Ã¥ ha en god arbeidsdeling i hjemmet.Â
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 2 minutter siden, topaz skrev: Også må dere være enige i praktisk ting når det gjelder hvordan dere ser for deg fremtiden. Barn/ikke barn. Bo på landet/i byen. Hvordan dere ønsker å gjøre det med felles økonomi. At dere klarer å ha en god arbeidsdeling i hjemmet. Vell, vi har barn, hus, økonomi er i orden osv...vi er bare ikke gift😅 Anonymkode: 14dd6...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå