Gå til innhold

Serieorgasme - så vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke det til. Etter én er jeg bare øm... Klarer bare å få én orgasme, via klitoris stimuli. Men noen av mine venninner sier de får flere etter hverandre om de fortsetter å stimulere. Hun ene venninna mi kan få så mange hun vil ser det ut til, hun bare stimulerer seg selv ett par sekunder, så kommer hun... Hun kan bare fortsette så lenge hun vil, til hun ikke orker mer. Er det virkelig så vanlig? Får dere det til?🤔

Anonymkode: b02f7...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg dusjer og bruker vannstrålen mot klitoris kan jeg få 2-4 stykker. 

Anonymkode: 882c7...d3d

Skrevet

Får tre - fem via klitoris. En vaginalt/g-punkt🙂

Skrevet

Er som deg. Etter en er jeg ikke mottagelig for fler. 

Skrevet

Jeg får noen ganger, kommer litt an på hvor kåt og klar jeg er. Jeg får det med mannen i misjonæren, og de gangene er de beste, mannen liker det også😅👌 Mannen har opplevd det 2-3 ganger selv, at om fortsetter kommer han en gang til.

Anonymkode: 97023...56e

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får noen ganger, kommer litt an på hvor kåt og klar jeg er. Jeg får det med mannen i misjonæren, og de gangene er de beste, mannen liker det også😅👌 Mannen har opplevd det 2-3 ganger selv, at om fortsetter kommer han en gang til.

Anonymkode: 97023...56e

Wow, det skjønner jeg ikke noe av🙈

Skrevet

Nei.. jeg har nesten klart to på rad, men kjenner det samme som deg Hi. Det er så ømt at det er vondt. Jeg prøver å eksperimentere med mer indirekte berøring, tror jeg kan klare det da med litt øvelse.

Anonymkode: 8d390...c1c

Skrevet

Du må vente 1-2 minutter etter at orgasmen er ferdig, da kan du prøve på nr 2, og evt. 3.👍🏻

Anonymkode: e12a7...9cf

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må vente 1-2 minutter etter at orgasmen er ferdig, da kan du prøve på nr 2, og evt. 3.👍🏻

Tro meg, jeg har prøvd. 

Skrevet

Hvis man ikke kommer helt «skikkelig» så går det med flere på rad. 

Anonymkode: b0397...90d

Skrevet

Jeg får det også til på egenhånd, enten med dusjstrålen, eller med å massere klitoris, har ikke tall på hvor mange, og bruker ærligtalt ikke å telle, men flere enn 1-2. Men sjelden jeg har fått orgasme i det hele tatt ved samleie, da blir det bare sårt og tørt hvis vi holder på for lenge.

Anonymkode: 5def3...db4

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man ikke kommer helt «skikkelig» så går det med flere på rad. 

Anonymkode: b0397...90d

Hvordan er det mulig egentlig? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får det også til på egenhånd, enten med dusjstrålen, eller med å massere klitoris, har ikke tall på hvor mange, og bruker ærligtalt ikke å telle, men flere enn 1-2. Men sjelden jeg har fått orgasme i det hele tatt ved samleie, da blir det bare sårt og tørt hvis vi holder på for lenge.

Du kan jo se hvor mange du klarer😊

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men man må ikke vente for lenge heller, bare akkurat så lenge at det ikke blir for ømt, men ikke så lenge at man ikke klarer å fange opp igjen "tråden" fra den første orgasmen.

Anonymkode: efcc7...ef3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo se hvor mange du klarer😊

Tror når jeg tenker meg om at det egentlig ikke er flere, det er bare en lang sammenhengende hvis jeg ikke slutter å stimulere. Hvis jeg tenker for mye på det, så går det ikke i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg og kommer mer når jeg masserer mer på klitten 😊 sist var det vel 7-8 tror jeg. Da klarte ikke samboer og holde seg mer pga mine sammentrekninger ble for godt for han😂 men kommer ivertfall 3 gg hver gang vi har sex. Kommer fort da

Anonymkode: caa8f...2fd

Skrevet

En venninne av meg klarer faktisk å tenke seg til orgasme, det er litt sprøtt😄

Skrevet

får max 2 med en mann og 5-10 med en kvinne

Anonymkode: 21c9b...12a

Skrevet

Få så mange ganger jeg vil og orker både alene eller med partner 

Anonymkode: 86522...b82

Skrevet

Hadde aldri orgasme før. Men med mannen min får jeg fire- fem orgasmer under ett samleie 😊

Anonymkode: 75994...6b9

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Få så mange ganger jeg vil og orker både alene eller med partner 

Anonymkode: 86522...b82

Akkurat som venninnen min det... 

Skrevet
1 time siden, Elizabeth89 skrev:

En venninne av meg klarer faktisk å tenke seg til orgasme, det er litt sprøtt😄

Det gjør jeg også! Eller mer før da, noen år siden sist jeg gjorde det. Har faktisk aldri hørt om andre som får det til. Drømmer meg ofte til det også, fortsatt, men det er jo ikke viljestyrt og langt mer vanlig. 

Anonymkode: 259cc...139

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg også! Eller mer før da, noen år siden sist jeg gjorde det. Har faktisk aldri hørt om andre som får det til. Drømmer meg ofte til det også, fortsatt, men det er jo ikke viljestyrt og langt mer vanlig. 

Anonymkode: 259cc...139

Har faktisk sett hun gjøre det, tar ikke mange minuttene før hun sitter å rister😄

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde aldri orgasme før. Men med mannen min får jeg fire- fem orgasmer under ett samleie 😊

Anonymkode: 75994...6b9

En sånn mann finnes for meg og, men han er desverre ikke min (sukk)    😯

Anonymkode: 0ca8f...bd0

Skrevet

Jeg kan få så mange orgasmer jeg vil/orker. Har alltid kunnet det. Trenger ikke direkte klitoris-stimuli heller. Kommer av samleie i de stillingene hvor klitoris stimuleres indirekte, som når jeg rir ham eller misjonær f.eks.

Alene, uten mann bruker jeg et par minutter på å komme første gang. Når jeg først har kommet en gang kan jeg fortsette å komme  uten å ta på meg selv, bare ved å knipe.

G-punkt-orgasme (squirt-orgasme) får jeg kun når mannen stimulerer med fingrene, og en sjelden gang når jeg blir tatt bakfra. Aldri opplevd å få mer enn to etter hverandre, som regel bare en. 

Anonymkode: 34f86...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...