Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Første eller siste del av ferien med barna? Anonymkode: a2177...a31
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Siste. Er som regel da det er best vær. Men her har vi annethvert år med tidlig og sen ferie. Anonymkode: 79558...868
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 (endret) Vi har somregel all ferien med barna. Har de tre uker i strekk da, og vi har tre uker ferie. De få gangene vi har hatt mer ferie har jeg likt best å ha ungene i starten, og heller noen dager alene etterpå for bare å slappe av og tilpasse døgnrytme til hverdagen igjen. Endret 11. august 2019 av Den perfekte mor, påan igjen
Gemini77/ Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 Her er det litt til og fra i ferien og ikke delt inn i to. Men liker generelt å ha ferie sent. Vi er naboer omtrent og når det ikke er planer så er de litt her og der. Mest her siden Pappan jobber utenom feriereiser mens jeg er selvstendig næringsdrivende og derfor kan styre mye selv.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 Takk for svar. Anonymkode: a2177...a31
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #6 Skrevet 11. august 2019 Vi deler en 2 mannsbolig og har de siste årene hatt felles ferie. Både jeg og far har hatt fri hele juli. Vi leier svært hus i Florida. I 4 uker koser vi oss: jeg, xen, våre to felles barn, xens nye kone med deres felles barn og hennes 2 barn fra før. Min samboer, våre 2 barn samt samboers barn fra før inkludert moren og ny type! 😀 vi er alle gode venner så vi koser oss alle sammen både med planleggingsmøter i forkant og ferien. Barna er da på Sfo/barnehage utenom i juli. Anonymkode: 65a26...7d2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #7 Skrevet 11. august 2019 Vi har annenhvert år første og siste del. Gjør det lett å planlegge. Anonymkode: 9ccc1...cba
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #8 Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi deler en 2 mannsbolig og har de siste årene hatt felles ferie. Både jeg og far har hatt fri hele juli. Vi leier svært hus i Florida. I 4 uker koser vi oss: jeg, xen, våre to felles barn, xens nye kone med deres felles barn og hennes 2 barn fra før. Min samboer, våre 2 barn samt samboers barn fra før inkludert moren og ny type! 😀 vi er alle gode venner så vi koser oss alle sammen både med planleggingsmøter i forkant og ferien. Barna er da på Sfo/barnehage utenom i juli. Anonymkode: 65a26...7d2 Wow! Heldige og flinke 🙂 Anonymkode: b8e07...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå