Gå til innhold

Fornøyd med ferien i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😊

Anonymkode: 16a08...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 😊👍

Anonymkode: 7bde9...5f4

Skrevet

Veldig! Men den var alt for kort i år, kun tre uker. Skulle gjerne hatt en eller to uker til. Eeeeelsker ferie og late dager!

Skrevet

Vi hadde nesten bare fint vær i alle ukene, så veldig fornøyd 

Anonymkode: 6863b...b34

Skrevet

Været var jeg ikke veldig fornøyd med, tror vi i år har hatt det dårligste ferieværet noen gang, er vant med å ha 22 grader+ og sol nesten hver dag mens vi er på ferie, i år har vi vel hatt det i 4-5 dager, og resten av ferien har det lagt på 18-20 grader. Men været får vi ikke gjort så mye med, har ellers hatt en hyggelig ferie med hyggelige folk og fine aktiviteter.
Var et par butikker jeg skulle innom mens vi var på ferie, som jeg heller ikke fikk besøkt, men, men, det er vel ingen krise likevel.

Vi har vært på ferie i ca 2 uker, og hatt feriegjester i til sammen ca 2 uker.

Anonymkode: e5cc1...95c

Skrevet

Tre uker er altfor lite. Jeg har hatt ni uker pga permitteringer på jobb... Så har hatt lang ferie, men har bare vært hjemme og kun vært på noen festivaler🙂

Skrevet

Jeg og ungene er fornøyde, nå er begge ungene også veldig klare for å begynne på skolen igjen. Noe jeg ikke helt hadde trodd for noen uker siden, da klaget de over at sommeren var alt for kort. 

Jeg hadde perfekt vær når jeg hadde ferie, jeg er ikke glad i syden varme så jeg stortrivdes med 27 grader i nesten to uker. Ungene bada i havet selv om det var ganske kaldt, de bryr seg ikke om det er ti eller tyve grader, bade gjør de uansett. Bare litt forskjell på hvor lenge utti de er. Ungene hadde kun planlagt en helg med ferie hos faren, utover dette har vi hatt en veldig planløs ferie. Vi var på hytta når jeg hadde ferie, men ungene fartet litt frem og tilbake siden de la planer med venner, noen venner sov på hytta med oss og de har igrunn bare kost seg. Det har de også gjort etter jeg begynte på jobb. De har fartet rundt over alt. En unge tok med seg noen venner og var på hytta med besteforeldre noen dager, en har vært noen dager hos farmor, så dro til bonusmor noen dager for da kunne de dra på norwaycup og se på venner spille siden hun bor like ved. Sykla på stranden med venner, vært på togturer og igrunn gjort veldig mye uten å hatt noen som helst planer. Vi har igrunn sett ut vindu for å se hvordan været er idag og så begynt å finne ut hva vi vil. Selv jeg som ikke soler meg har blitt brun i år.

Anonymkode: 7956c...c9d

Skrevet

super ❤️

Anonymkode: 11f40...612

Skrevet

Ja, faktisk. Ferie pleier å forsterke og bekrefte et elendig ekteskap, men i år har vi hatt det bedre enn på mange mange år. I år har jeg følt meg lykkeligere enn på veldig veldig lenge! Ungene er fornøyd uansett hva vi drar de med på, og utallige timer på tog tok de på strak arm.  Vi har hatt fint vær i hele ferien, nesten. Og vanligvis har vi 8-10 grader om sommeren. 

Anonymkode: ee92f...397

Skrevet

Fikk være 4 uker med foreldrene mine som bor veldig langt unna. Var virkelig deilig og tiden fløy!

Anonymkode: 0d08d...0f7

Skrevet

Fornøyd med ferien, men skulle gjerne hatt en uke eller to til. Får kun 3 uker om sommeren dessverre. Mye fint vær, gjort litt diverse, kosa oss masse og hatt lange kvelder sammen med unga. 

Anonymkode: 4a829...baf

Skrevet

Det vil jeg si, men har to uker som er spart til september/oktober. Tror nok ferien som kommer kan bli bra den og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...