Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Må først bare si at det er tragisk og skremmende. Men herre for en jævla stakkarslig taper han er. Han skadeskyter én mann og får så juling av en på 70 år og blir lagt i bakken. Det er selvsagt bra at det gikk slik. Det er selvsagt veldig trist med kvinnen han drepte før han dro i moskeen. Anonymkode: 5bedb...4d3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 Det er selvsagt trist... Er du helt blåst? Anonymkode: 7bc74...c3c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Du er ikke riktig skrudd sammen 😱 Anonymkode: 64664...3c8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Hva tror du? Jeg kjenner at jeg er spent på svaret. Anonymkode: 7bc74...c3c
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #6 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Nå må du jaggu rulle inn! Anonymkode: 62b48...b81
sug lut Skrevet 11. august 2019 #7 Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Er du helt idiot? Mener du dette er iscenesatt? Da bør du stille deg i kø med holocaustfornektere og denslags søppel.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #8 Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Tror du at "venstresiden" har tatt livet av en dame og ansatt en skuespiller for å late som han skulle utøve terror eller hva tror du egentlig? Anonymkode: 88e15...fe1
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #9 Skrevet 11. august 2019 Hi, ville du ment han var mindre "taper" om han hadde skutt og drept flere og ikke latt seg overmanne av en annen mann? Anonymkode: 6f268...442
sotosmor Skrevet 11. august 2019 #10 Skrevet 11. august 2019 (endret) Det er bra at han ble overmannet og stoppet før han rakk å drepe noen i moskeen. Og kvinnen som er drept, er mannen sin egen stesøster på 17 år. I følge nettavisene er han en nasjonalist og rasist, og dette blir muligens etterforsket som terror. Han skal ha vært inspirert av andre terrorangrep blant annet på New Zealand. Endret 11. august 2019 av sotosmor
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #11 Skrevet 11. august 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi, ville du ment han var mindre "taper" om han hadde skutt og drept flere og ikke latt seg overmanne av en annen mann? Anonymkode: 6f268...442 Blir jo helt feil å begi seg ut i den diskusjonen. Nå ser jeg jo at han har drept lillesøsteren sin før dette. Jeg synes selvsagt det er bra at de fikk stoppet han. Og uansett så er jo slike mennesker tapere. Det jeg klønete forsøkte å si, er at sett i sammenheng med hans aktivitet på nett og hans ønske om å kopiere andre på dette området så er det han forsøkte på i moskeet en pinlig affære for han. Han skriver seg ikke inn i historien hos likesinnede. Han har jo etter hva jeg har lest oppført seg litt som en «frelser» med utsagn som, - leser du dette er du den utvalgte. Og så flopper hans forsøk så jævlig og han får rett og slett bank av en mann på 65 år. Ett liv har gått tapt, en ung jente på 17 år. Så ja, det er feil av meg å si dette, men jeg fryder meg over at han blir sett på som en mann uten gjennomføringsevne. At han ikke kan «nyte respekt» hos likesinnede. Anonymkode: 5bedb...4d3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #12 Skrevet 11. august 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir jo helt feil å begi seg ut i den diskusjonen. Nå ser jeg jo at han har drept lillesøsteren sin før dette. Jeg synes selvsagt det er bra at de fikk stoppet han. Og uansett så er jo slike mennesker tapere. Det jeg klønete forsøkte å si, er at sett i sammenheng med hans aktivitet på nett og hans ønske om å kopiere andre på dette området så er det han forsøkte på i moskeet en pinlig affære for han. Han skriver seg ikke inn i historien hos likesinnede. Han har jo etter hva jeg har lest oppført seg litt som en «frelser» med utsagn som, - leser du dette er du den utvalgte. Og så flopper hans forsøk så jævlig og han får rett og slett bank av en mann på 65 år. Ett liv har gått tapt, en ung jente på 17 år. Så ja, det er feil av meg å si dette, men jeg fryder meg over at han blir sett på som en mann uten gjennomføringsevne. At han ikke kan «nyte respekt» hos likesinnede. Anonymkode: 5bedb...4d3 Det blir ikke noe bedre av forsøket på å forsvare/forklare det du skrev, som om det å være en vellykket terrorist er noe bedre... Pinlighet eller flauhet er det absolutt siste man bør fokusere på i en slik sak. Samme er det å "fryde seg" over at han "feilet". Anonymkode: 6f268...442
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #13 Skrevet 11. august 2019 Var det søsteren sin han drepte? Trist med folk som dreper andre, uansett religion og etnisitet.. Anonymkode: d1bde...7af
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #14 Skrevet 11. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det blir ikke noe bedre av forsøket på å forsvare/forklare det du skrev, som om det å være en vellykket terrorist er noe bedre... Pinlighet eller flauhet er det absolutt siste man bør fokusere på i en slik sak. Samme er det å "fryde seg" over at han "feilet". Anonymkode: 6f268...442 Jeg fryder meg over at ingen kan se opp til han og si, se på X i Norge. Han er mitt forbilde. For det er selvsagt noe han ønsker. Anonymkode: 5bedb...4d3
Jordbærblomst Skrevet 11. august 2019 #15 Skrevet 11. august 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Det er så mye galt i det du skriver, at man vet ikke helt hvor man skal begynne.
Yellow Brick Road Skrevet 11. august 2019 #16 Skrevet 11. august 2019 Jeg tror jeg skjønner hva du prøver å si, HI, og jeg tror ikke at du mener det sånn som det oppfattes, men det blir nok feil uansett i en sånn situasjon.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #17 Skrevet 11. august 2019 Akkurat nå, Yellow Brick Road skrev: Jeg tror jeg skjønner hva du prøver å si, HI, og jeg tror ikke at du mener det sånn som det oppfattes, men det blir nok feil uansett i en sånn situasjon. Takk. 🥴 Jeg så selv hvilken vei det bar ut fra responsen. Jeg mener altså at jeg håper han i tillegg til straffen han vil få opplever latterliggjøring i et miljø han søker aksept. Anonymkode: 5bedb...4d3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #18 Skrevet 11. august 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. 🥴 Jeg så selv hvilken vei det bar ut fra responsen. Jeg mener altså at jeg håper han i tillegg til straffen han vil få opplever latterliggjøring i et miljø han søker aksept. Anonymkode: 5bedb...4d3 Forstår tankegangen! Anonymkode: bc15c...776
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #19 Skrevet 11. august 2019 Jeg skjønner på en måte hva du mener HI. Denne mannen vil ikke bli hyllet av andre som helt og være inspirasjon for andre med lignende tankegods. Det var det som var målet hans i tillegg til å drepe folk. Synes det er trist at han drepte sin stesøster og flott at han mislyktes i terrorforsøket, ikke minst fordi han angrep på et tidspunkt moskeen ikke var fylt til bønn. Anonymkode: 99efb...6b6
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #20 Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Var det søsteren sin han drepte? Trist med folk som dreper andre, uansett religion og etnisitet.. Anonymkode: d1bde...7af Det var hans halvsøster (som var adoptert fra Kina) som han drepte, politiet mente at det var for tidlig å si om drapet handlet om rasisme. Stakkars jente og foreldre 😢 Anonymkode: 8d283...7ef
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #21 Skrevet 11. august 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var hans halvsøster (som var adoptert fra Kina) som han drepte, politiet mente at det var for tidlig å si om drapet handlet om rasisme. Stakkars jente og foreldre 😢 Anonymkode: 8d283...7ef Nei! Det var hans adopterte stesøster. Altså datteren til faren sin samboer. Hun var adoptert fra Kina. Anonymkode: 0981e...469
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #22 Skrevet 11. august 2019 Nettavisen identifiserer gjerningsmannen og skriver om ham. Skummelt med disse høyreekstreme rasistene som tror de gjør noe bra gjennom sitt hat. Anonymkode: adefd...7a0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #23 Skrevet 11. august 2019 Jeg lurer på hvordan noen mennesker blir sånn... Om man leser mellom linjene her så skjønner man at han har hatt det tøft som mistet sin mor tidlig osv, men hvor kommer fremmedhatet fra. Han vokser opp med en stemor og en stesøster som er adoptert fra Kina, og fremmedhatet øker istedenfor å minskes når han får et familiemedlem fra andre siden av kloden.... Det står at han var en helt normal gutt helt til han ble mer og mer usosial, trakk seg mer og mer unna, utsagnene hans om at kvinner burde holdt seg på kjøkkenet og at han holdt med nazistene... Hva får en etnisk norsk gutt, vokst opp i Bærum, med mange millioner på bok, som har fremtiden foran seg, til å bli sånn. Det må jo være psykisk sykdom i bildet, og påvirkning fra nettet, men det er bare så uforståelig... Anonymkode: d1332...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #24 Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei! Det var hans adopterte stesøster. Altså datteren til faren sin samboer. Hun var adoptert fra Kina. Anonymkode: 0981e...469 Jeg leste at faren hadde adoptert henne sammen med sin tidligere partner da jenta var 2 år. Anonymkode: 8d283...7ef
Anonym bruker Skrevet 12. august 2019 #25 Skrevet 12. august 2019 På 11.8.2019 den 10.44, Anonym bruker skrev: Det er mye som skurrer. Venstre siden er desperate, nå før valget for de gjør det så dårlig. Jeg tror ikke noe på at han er en Nasjonalist. Anonymkode: a67dc...7c4 Hva mener du han er da? Han dreper stesøsteren sin og prøver deretter å skyte mennensker i en moske. Hva har dette med valget å gjøre og hva tror du han er? Hva skurrer? Anonymkode: bf55c...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå