Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Skal hjem fra ferie imorgen og kjenner jeg er så nervøs. Var ikke nervøs for å fly hit i det hele tatt men er det nå. Skal fly charter men med norwegian og er ikke veldig keen på å fly med de da de har måttet snu to ganger det siste døgnet (altså to fly) kan noen si noe fornuftig til meg? Freaker litt ut for å si det mildt. Anonymkode: 1c08f...317
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal hjem fra ferie imorgen og kjenner jeg er så nervøs. Var ikke nervøs for å fly hit i det hele tatt men er det nå. Skal fly charter men med norwegian og er ikke veldig keen på å fly med de da de har måttet snu to ganger det siste døgnet (altså to fly) kan noen si noe fornuftig til meg? Freaker litt ut for å si det mildt. Anonymkode: 1c08f...317 Du er helt trygg! Du er faktisk heldig. Av alle transportmidler, er fly det aller tryggeste. I morgen er det milliarder av mennesker som vil sette seg inn i en eller annen form for transportmiddel. Bil, båt, tog, fly.. Noen av dem tar en større en større risiko enn andre. Det er dem som velger å kjøre bil, og spesielt i enkelte land hvor trafikkreglene og kjørekulturen er ganske annerledes enn her. Du derimot, er heldig. For, av alle de som setter seg i et transportmiddel i morgen, er du en av de få, som velger ett av de sikreste. OG du velger ett av de sikreste selskapene, og attpåtil i den sikreste delen av verden. Du kan egentlig ikke bli tryggere. Anonymkode: 3cdef...0e8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 Årlig er det ca 50 millioner flyvninger globalt. Gjennomsnittlig, men ikke nødvendigvis, 1 fly styrter. Se for deg et stort basseng, uten vann. Se for deg at bassenget fylles med klinkekuler. 50 millioner klinkekuler. På én av klinkekulene, lager jeg et lite merke med en sprittusj. Du får ett forsøk til å finne den rette klinkekulen, blant de 50 millionene i bassenget. Sannsynligheten for at du klarer å finne den rette klinkekulen, blant 50 millioner, er like stor som at flyet styrter. Du har større odds for å vinne i Lotto. Anonymkode: 3cdef...0e8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er helt trygg! Du er faktisk heldig. Av alle transportmidler, er fly det aller tryggeste. I morgen er det milliarder av mennesker som vil sette seg inn i en eller annen form for transportmiddel. Bil, båt, tog, fly.. Noen av dem tar en større en større risiko enn andre. Det er dem som velger å kjøre bil, og spesielt i enkelte land hvor trafikkreglene og kjørekulturen er ganske annerledes enn her. Du derimot, er heldig. For, av alle de som setter seg i et transportmiddel i morgen, er du en av de få, som velger ett av de sikreste. OG du velger ett av de sikreste selskapene, og attpåtil i den sikreste delen av verden. Du kan egentlig ikke bli tryggere. Anonymkode: 3cdef...0e8 😃 Anonymkode: 2b5f4...206
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 Du får huske på at de to som sitter i tuppen av den maskinen har minst like lyst å komme hjem til sin familie. Anonymkode: 38d67...9c5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du er helt trygg! ... Du kan egentlig ikke bli tryggere. Anonymkode: 3cdef...0e8 Helt trygg er hun jo ikke. Det er fullt mulig å bli tryggere. Anonymkode: ec995...c98
Tussiline Skrevet 11. august 2019 #7 Skrevet 11. august 2019 Huff, føler sånn med deg - vet akkurat hvordan du har det. Flyskrekk er ikke rasjonelt, men like vondt for det. Det som virkelig har hjulpet meg, er å se på ulike videoer på YouTube om flyskrekk. Der er det flere fine, men denne liker jeg spesielt godt, kanskje hovedsaklig pga. av kapteinen i videoen som presiserer at «dette flyet kan ikke dette ned - det er konstruert for å fly, og vil bare fly!» I en annen video blir det også sagt at man skal tenke på lufta under flyet som IKKE luft, men betong i forhold til flyet. Lykke til i morgen - du kommer deg trygt fram, lover 😊! Her er linken til videoen:
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #8 Skrevet 11. august 2019 Vet ikke om det hjelper, for jeg vet at når man er redd så er man redd. Men tenk så bra at det er 2 fly som har snudd. Tenk så mye tryggere det er enn at de ikke hadde gjort det. Det vil si at de har gode kapteiner og crew på flyene. Anonymkode: 8e173...111
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #9 Skrevet 11. august 2019 Tusen takk dere❤️ Anonymkode: 1c08f...317
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #10 Skrevet 11. august 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt trygg er hun jo ikke. Det er fullt mulig å bli tryggere. Anonymkode: ec995...c98 Slutt du!! HI alltid noen som skal ødelegge for en. Hun kan ikke bli tryggere i forhold til transportmiddel. Anonymkode: 738ce...287
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #11 Skrevet 11. august 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt trygg er hun jo ikke. Det er fullt mulig å bli tryggere. Anonymkode: ec995...c98 Nei. De fleste ulykker skjer i hjemmet. Anonymkode: c43ff...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #12 Skrevet 11. august 2019 Se! Det gikk så bra så😁❤️ Anonymkode: 3cdef...0e8
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #13 Skrevet 11. august 2019 Det gikk helt strålende. Tusen takk dere ❤️ Anonymkode: 1c08f...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå