Gå til innhold

Godt voksne naboer har hagefest

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sitter og regelrett brøler på terassen. Banner og gauler. Hører dem inn i huset, med lukkede dører og vinduer. Utrolig kleint og harry. Håper de gir seg tidlig. 

Måtte bare få det ut.

Anonymkode: 28879...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen sånne i løpet av sommeren her også. Men jeg overser det, så lenge det ikke er hver helg. Du får hive deg med 😉 

Skrevet

Hvor gamle er godt voksne mennesker for deg da? Jeg kan også kanskje være i den kategorien i dine øyne, og jeg kan berolige deg med at selv om man er godt voksen så har vi en fantastisk tendens til å føle oss som 25 i hodet 😊

Her har alle naboene fest hele sommeren. Jeg elsker det! Vi har hatt litt drar vi og, og nyter sommerdagene 😊

Jeg syns det er koselig å høre på.

Anonymkode: 36356...954

Skrevet

Er det ikke godt å se at man kan feste og kose seg selv om man er «godt voksen»? Er vel ingen aldersgrense på å drikke med gode venner, om det innebærer at man også blir litt høyrøstet så tåler man vel å høre på det så lenge folk koser seg?

Jeg begynner også å bli godt voksen men storkoser meg på slike fester😊

Anonymkode: 6bb7e...43f

Skrevet

Å brøle og skråle er Harry uansett om man er 60 eller 20.. vi har vært direkte plaget av slike type sommerfester fra blodharry 20-åringer her vi bor.

Men det å feste som om morgendagen ikke kommer, uten å plage andre,  er lov i alle aldre. Jeg var i en 70 års dag nettopp. Startet klokka 18, og siste gjest tuslet hjem i sjutida på morgenen. Morsomste festen jeg har vært på på lenge, med gjester fra 30-årene og opp til 80. Masse musikk, endeløst ned god vin og nydelig mat. Fantastisk!! 

Anonymkode: f33f8...70d

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

De sitter og regelrett brøler på terassen. Banner og gauler. Hører dem inn i huset, med lukkede dører og vinduer. Utrolig kleint og harry. Håper de gir seg tidlig. 

Måtte bare få det ut.

Typisk norsk altså🙂

Skrevet

Jeg har ikke noe i mot at folk i alle aldre koser seg, altså! Bare skjønner ikke behovet for å bokstavelig talt gaule ut profaniteter fra altanen. De er i 60-årene, jeg forventer litt mer av voksne folk.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke noe i mot at folk i alle aldre koser seg, altså! Bare skjønner ikke behovet for å bokstavelig talt gaule ut profaniteter fra altanen. De er i 60-årene, jeg forventer litt mer av voksne folk.

Ikke forvent mer av noen når det er alkohol involvert. 

Men skjønner irritasjonen 😊

Anonymkode: f33f8...70d

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den forventinger kan du trygt skru av. Veit at man i ung alder tenker at mennesker som er eldre enn en plutselig veldig voksen og oppfører seg stevelig, moralsk riktig og ansvarsfullt. Men det stemmer ikke. Fra du er ca 25 blir ikke personligheten så mye mer utviklet. Det er bare kroppen som eldes mer. 

Anonymkode: af575...bef

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den forventinger kan du trygt skru av. Veit at man i ung alder tenker at mennesker som er eldre enn en plutselig veldig voksen og oppfører seg stevelig, moralsk riktig og ansvarsfullt. Men det stemmer ikke. Fra du er ca 25 blir ikke personligheten så mye mer utviklet. Det er bare kroppen som eldes mer. 

Det stemmer at hjernen er ferdig utviklet når du er 25, men litt dannelse og livserfaring kan man jo alltids anskaffe seg.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønnar godt du er irritert. Men håpar eg òg sit og skrål høgt på ein verandar og har det moro når eg blir 60😉. Men gjerne på ein utan naboar då🥂

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du gidder å irritere deg. De har det jo bare gøy. Hadde de sloss eller kranglet så filene føyk hadde jeg skjønt deg. For et par helger siden hadde en nabo fest der de sang og gaulte etter musikken, er jo bare morro det da. 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Måtte bare få det ut.

Og dette gjør de hver helg? 

Hvis ikke, litt må man da tåle når det er sommer og fint vær. 

Jeg har nabounger som skriker på trampolina hver helg fra 8-9 tiden. 

Vi kan gjerne bytte. 

Anonymkode: 7e884...94b

Skrevet

Jeg irriterte meg ikke så veldig. Men undrer meg over det. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer at hjernen er ferdig utviklet når du er 25, men litt dannelse og livserfaring kan man jo alltids anskaffe seg.

Om du ikke har ervervet deg nok dannelse til å skjønne at gualing i fylla er forstyrrende for naboen innen du er 25, så pleier det ikke å komme senere heller, er min erfaring 

Skrevet

Her kom naboen å sa at dem fikk ikke sove i natt. Dette  pga at sønnen min( 11 år) og kompisen overnattet på trampolinen og dem hadde snakket og ledd 🙈

Anonymkode: a281e...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...