Gå til innhold

Innbilning, eller svak positiv?? Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser en strek der jeg i alle fall☺️Den er kanskje sterkere i morgen?!☺️

Anonymkode: efa55...a27

Ææh, godt det ikke bare er meg som ser det😬

Har sikkert tatt 5 tester til nå (venter mens om 2 dager), å jeg blir gaal av å vente😂 

Har mangen tegn på graviditet (men som også bare kan være pms..). 

Føler meg veldig ør og rar i hodet, verker sykt i mage og korsrygg, våkner ca 2 ganger om natta for å tisse, er emosjonell,  suuuupervarm (føles ut som jeg koker innvendig)😅 Åsså har jeg i tillegg til veldig såre nipler.

Må også nevne at det har kommet noen veldig tydelige og merkbare hvite klumper (ser nesten ut som kviser) på areola, noe jeg ikke har lagt spesielt merke til før🧐 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jmj93 skrev:

Ææh, godt det ikke bare er meg som ser det😬

Har sikkert tatt 5 tester til nå (venter mens om 2 dager), å jeg blir gaal av å vente😂 

Har mangen tegn på graviditet (men som også bare kan være pms..). 

Føler meg veldig ør og rar i hodet, verker sykt i mage og korsrygg, våkner ca 2 ganger om natta for å tisse, er emosjonell,  suuuupervarm (føles ut som jeg koker innvendig)😅 Åsså har jeg i tillegg til veldig såre nipler.

Må også nevne at det har kommet noen veldig tydelige og merkbare hvite klumper (ser nesten ut som kviser) på areola, noe jeg ikke har lagt spesielt merke til før🧐 

 

 

Det høres ut som det klorer seg fast ei spire da ja☺️Ta en digital i morgen eller neste dag på morgenurin, den vil gi deg et sikkert svar👌🏼Tegnene er jo typiske tegn også. Tissingen merket jeg det på også😜

Anonymkode: efa55...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det høres ut som det klorer seg fast ei spire da ja☺️Ta en digital i morgen eller neste dag på morgenurin, den vil gi deg et sikkert svar👌🏼Tegnene er jo typiske tegn også. Tissingen merket jeg det på også😜

Anonymkode: efa55...a27

🙊🙊 Tenkte jeg skulle vente å se noen dager nå, og om mens uteblir så ville jeg ta ny. Meeen jeg er ikke den mest tolmodige av meg, så kjører nok ut å kjøper inn en (eller 2🙄) til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilket merke er det? 

Synes det minner mest om en skyggestrek 😕 

Anonymkode: 74d1b...2fc

Oida😕 Har brukt RFSU, tidlig graviditetstest👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jmj93 skrev:

Oida😕 Har brukt RFSU, tidlig graviditetstest👀

RFSU gir ofte svake skyggestreker. Det er de dessverre kjent for. Dropp RFSU, og gå over til annet merke. 

Jeg får svak strek hver gang jeg bruker RFSU. Og jeg har aldri vært gravid når jeg hsr brukt dem

Anonymkode: 74d1b...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du tatt ny test nå?

Anonymkode: a094b...14f

Fikk mensen i går (skiiiiikkkelig kraftig en og😩🆘). Så var nok bare en skyggestrek, med mindre dette er en tidlig sa.. Hadde sex på selve eggløsningsdagen (+ noen dager før). Så kan jo hende at det er det. Menmen, får vel aldri vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...