Gå til innhold

Jeg trenger klestips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på kontor, uten mye klientkontakt men må kle meg litt ok fordi sjefene kler seg veldig pent. Liker best å gå i jeans og joggesko men det går ikke på jobb. Kan noen gi meg linker til fine kjoler feks eller andre litt pene klær? Ikke type dressjakke, det blir for pent.

Anonymkode: b9db0...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å gå med bluser fra Floyd, Fransa o.l. Har et par trange svarte bukser som blir fint sammen med sko med hæl. Bruker også Kaffe Jillian buksene, som er dressbukse foran og "joggebukse" bak. Høres merkelig ut, men en bra kombo. Jeg bruker en del sneakers, men sørger da for at de er kule. Jeg har f.eks. noen i gull og så er jeg veldig glad i disse fra Nude: http://www.cikmakapakkrank.com/nude-of-scandinavia-blå-sneakers-tan-dame-factory-direct-p-235.html

Anonymkode: 44bac...a27

Skrevet
58 minutter siden, Himmel og hav skrev:

De tre første likte jeg veldig godt! Den siste blir nok ikke så pen på meg pga noen ekstra kg på magen. Takk for tips!

Anonymkode: b9db0...1a3

Skrevet

Jeg hadde funnet et kjøpesenter som har en personlig shopper og bestilt med en konsultasjon. Da får du sett deg selv med litt nye øyne og du får god hjelp.

Skrevet

Jeg jobber på kontor med litt kundekontakt. Jeg går mye med skinnyjeans. Enten blå eller sorte. Fin bluse/skjorte. Eller en topp og en formsydd blazer til. Bruker enten hæler eller fine enkle fritidssko til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...