Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Er det vanlig å fyllaangst selv om du husker alt fra dagen før og vet at du ikke gjorde noe galt? Hadde en veldig kjekk kveld på byn igår å det ble en del alkohol. Idag våkner jeg opp med skikkelig fyllaangst selv om jeg vet at jeg ikke gjorde noe galt. Skulle vært på butikken men klarer tanken en gang på å møte folk nå. Er aldri sånn ellers. Anonymkode: e19bf...360
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Men klarer ikke tanken en gang på møte folk* Anonymkode: e19bf...360
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 Jeg ble slik når jeg bikka 30. Slutta å drikke sprit. Får slik angst av sprit eller enorme mengder vin. Fire glass vin er nok for meg nå. Ellers blir jeg et skjelvende vrak dagen etter. Anonymkode: a4abd...18e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble slik når jeg bikka 30. Slutta å drikke sprit. Får slik angst av sprit eller enorme mengder vin. Fire glass vin er nok for meg nå. Ellers blir jeg et skjelvende vrak dagen etter. Anonymkode: a4abd...18e Er selv 32 å drakk drinker igår så ble en del sprit. Ja føler meg nesten som sjelvende vrak her også :S Anonymkode: e19bf...360
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 Det er helt vanlig. Ved å drikke mye alkohol forstyrres den kjemiske balansen i hjernen. Kroppen kompenserer for økt dopamin og endorfiner slik at man ender opp med et underskudd av dette noe som fører til fylleangst . Det tar ca 1/2 døgn for balansen er gjenopprettet. Man kan dermed få en god dose fylleangst selv om man husker alt og ikke har gjort noe galt https://avogtil.no/fakta/dagen-derpa/ Anonymkode: 940cf...314
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 Jeg får fylleangst uansett. Selv om jeg sitter hjemme alene med mannen og tar bare ett par glass vin. Anonymkode: fe486...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå