Anonymgjest Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 skal prøve å forklare så godt jeg kan uten å skrive for langt her:Tidligere har mine tr alltid vært 3-4 dager med blødning, noe menssmerter og blødningen har startet i det små og blitt tyngre før det har blitt lite/helt stopp på blødningen. I tillegg har blødningene også hatt synlige klumper O.l. i seg, særlig når jeg da har vært på toalettet eller vasket meg nedentil i dusjen.De siste 4-5 gangene (etter vi også prøvde aktivt å bli gravide) har mensen endret seg. Alt er egentlig helt normalt med tanke på syklusen, men selve blødningen er forandret. De siste gangene har jeg ikke blødd like mye og heller ikke sett/kjent antydning av klumper i ny og ne slik som før. Er dette noe å bekymre seg over å ta videre til legen eller er dette normalt?Nå er vi inne i pp5, og jeg begynner å bli litt bekymret for at det kanskje er noe med at mensen har forandret som er problemet for at det ikke klaffer. Endringen i livsstil de siste periodene har vært sunnere livsstil (mer aktivitet, mer næringsrik mat), mindre stress og kosttilskudd. Ikke gått på noen form for prevensjon de siste årene med unntak sv bruk av kondom. Noen der ute som har opplevd lignende eller vet om dette er normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå