Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Kan man bruke en potteskjuler som pynt uten plante i? Eller blir det helt rart? Anonymkode: 2cff0...e7c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Kommer an på potteskjuleren og omgivelsene. Hvorfor vil du pynte med en tom potteskjuler? Anonymkode: d2629...f3a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kommer an på potteskjuleren og omgivelsene. Hvorfor vil du pynte med en tom potteskjuler? Anonymkode: d2629...f3a Hehe.. er mest at den er fin og passer så godt der den står. Men jeg greier ikke holde liv i plantene, pluss at jeg synes nesten det er finest uten plante🙃 Anonymkode: 2cff0...e7c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe.. er mest at den er fin og passer så godt der den står. Men jeg greier ikke holde liv i plantene, pluss at jeg synes nesten det er finest uten plante🙃 Anonymkode: 2cff0...e7c Kjøp plastikkplante! 😉 Anonymkode: afa37...87e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjøp plastikkplante! 😉 Anonymkode: afa37...87e Ja, det hadde nok vært lurest😂 Vet du hvor man får noen som ser ekte ut? Anonymkode: 2cff0...e7c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, det hadde nok vært lurest😂 Vet du hvor man får noen som ser ekte ut? Anonymkode: 2cff0...e7c Jeg har sett noen blomsterbutikker som har, men de har vært ganske dyre. Kanskje verdt det likevel. Så slipper jeg å betale så mye for ekte planter som dør hele tiden! 😅 Anonymkode: afa37...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå