Gå til innhold

Hvis man dør av et haiangrep

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor pleier haien angripe da? Har det noe å si? Det letteste må jo være beinet? Men har man ikke gode sjanse til å overleve da?

Anonymkode: aa291...b44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange drukner jo i panikk og ikke selve bittet. De fleste haier slipper når den oppdager det ikke er rett mat. Ellers, hvis den treffer de store blodårene kan du raskt blø ihjel. Disse går også nedover beina men gjennomstrømningen er raskest i lysken.

Anonymkode: ef5e6...7c0

Skrevet

Haibitt er vel gjerne i en arm eller i et bein. Men problemet er jo haiens tenner å måte å bite på. Den river jo opp noe voldsomt, så selv relativt små smakebitt kan jo føre til at man blør ut. Får man rask førstehjelp og kommer seg raskt til sykehus kan vel skadene ofte repareres om det ikke er bitt av deler, men problemet er altså blodtap. Man er jo ofte litt ute i vannet, så kan jo ta litt tid før noen får hjulpet. 

Anonymkode: 4721c...92a

Skrevet

Da jeg bodde i Australia så var det et haiangrep på stranden der jeg pleide å være. Mannen som ble angrepet GIKK opp av vannet. En 5 meter lang hvithai kom bak han og tok tak i underkroppen og bet av hele underpartiet. Mannen ble hjulpet opp på land men døde rimelig fort da han kunne hadde overkropp og blødde ut kjapt. 

Skrevet

Hva er denne fascinasjonen for haiangrep her om dagen?

Anonymkode: 23d4b...380

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er denne fascinasjonen for haiangrep her om dagen?

Er det? Har ikke sett noe til det. Men jeg er ikke her hver dag heller. Ts 

Skrevet
9 minutter siden, Gemini77/ skrev:

Da jeg bodde i Australia så var det et haiangrep på stranden der jeg pleide å være. Mannen som ble angrepet GIKK opp av vannet. En 5 meter lang hvithai kom bak han og tok tak i underkroppen og bet av hele underpartiet. Mannen ble hjulpet opp på land men døde rimelig fort da han kunne hadde overkropp og blødde ut kjapt. 

Å herre 😰😰

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det? Har ikke sett noe til det. Men jeg er ikke her hver dag heller. Ts 

Kom en tråd i går også.

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom en tråd i går også.

Kanskje det er Shark week på en eller annen kanal?

Skrevet
15 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Kanskje det er Shark week på en eller annen kanal?

Ha-ha... kanskje det er det det er, ja ;) Jeg ser ikke tv, så får ikke med meg noe slikt ;)

Skrevet

Kanskje, men jeg jeg fikk beskjed at en gammel studievenn har blitt angrepet. Det går heldigvis bra men det får en til å tenke mye rart.

Skrevet

En del av overlevende får også blodpropp etter blodtap og da går det veldig ofte i døden

Anonymkode: a1171...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...