Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #26 Skrevet 9. august 2019 På ferie i utlandet unner jeg meg vin til middagen nesten hver kveld, men sjelden ellers. Det er snakk om 1-2 glass vin. Anonymkode: 72458...ac9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #28 Skrevet 9. august 2019 Ja, hvis været er bra. I sommer har vi "drukket" 4 uker i strekk. Er ikke store mengdene vi drikker. I vinterhalvåret drikker vi sjelden alkohol. Stort sett kun rødvin til biffen. Må legge til at vi er ekstremt glad i øl ( i solen), men drikker like gjerne lettøl. Vi drikker ikke alkohol for å bli beruset. Anonymkode: ad353...505
Blondzilla Skrevet 9. august 2019 #29 Skrevet 9. august 2019 Jeg drikker et glass vin stort sett hver dag, ferie eller ei
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #30 Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Når vi er bortreist og ikke trenger kjøre bil så ja. I syden blir det typisk 1-2 øl til lunsj, et par glass vin på terrassen etter dusj og vin til middag. Til dessert en coctail. Hjemme tar vi et par øl/ glass vin til maten men ellers ikke så mye. Anonymkode: 23298...e6d Dere reiser ikke med barn regner jeg med? Anonymkode: ecc59...f8b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #31 Skrevet 9. august 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere reiser ikke med barn regner jeg med? Anonymkode: ecc59...f8b Jo, med to barn i småskolealder. Ingen av oss blir fulle av 5-7 enheter i løpet av en dag. Anonymkode: 23298...e6d
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #32 Skrevet 9. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, med to barn i småskolealder. Ingen av oss blir fulle av 5-7 enheter i løpet av en dag. Anonymkode: 23298...e6d Svært naivt å tro at unger ikke merker at dere drikker 7 enheter alkohol i løpet av en dag! Nesten 50 alkoholenheter i uken. Klassisk for personer med for høyt alkoholforbruk å benekte at drikkingen er et problem for omgivelsene, eller greie å se konsekvensene for barna. Anonymkode: 73994...65b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #33 Skrevet 9. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svært naivt å tro at unger ikke merker at dere drikker 7 enheter alkohol i løpet av en dag! Nesten 50 alkoholenheter i uken. Klassisk for personer med for høyt alkoholforbruk å benekte at drikkingen er et problem for omgivelsene, eller greie å se konsekvensene for barna. Anonymkode: 73994...65b Takk for belæringen, men det går nok fint etter denne ferien også. Har to oppegående, trygge og fornøyde barn som elsker sydenferie med basseng, strand og avslappende foreldre. Anonymkode: 23298...e6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå