Gå til innhold

Kvalitet Beckmann pennal ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med pennalene fra Beckmann? Hvordan er kvaliteten på blyantene som er inkludert?

Vi har tidligere kjøpt pennal med Staetler-blyanter, men det er jo nesten ikke noe annet enn Beckmann på typisk Ark/Norli for tiden. Ser vi kan kjøpe annet på nett, men snart 1.klassingen vil gjerne være med og kjøpe pennalet sitt selv.

Anonymkode: 76c25...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd med kvaliteten på pennalet. Ok kvalitet på innholdet. Man må uansett fylle på etter hvert. 

Anonymkode: 750fa...ed9

Skrevet

Ungene har ikke klart å slite ut beckmann-pennalene sine her i huset, så kvaliteten tenker jeg er god. De to eldste har vokst fra 1. klasse designet og gått over til «pølsepennal», yngste bruker sitt ennå.

Innholdet fungerer også helt fint. Og det som ødelegges eller forsvinner erstattes uansett med nytt etter hvert. 

Anonymkode: f48ac...906

Skrevet

Jeg har god erfaring både med pennal og innhold, det og Top Model er de beste. 

Anonymkode: 8b93e...530

Skrevet

Veldig bra kvalitet💪🏼

Anonymkode: f5652...75b

Skrevet

Mellomste er 12 og derfor er det lenge siden han fikk det, MEN 6 åringen fikk her om dagen og nå har de faktisk bytta ut så de har blyanter med skikkelig grep! Så jeg er mer fornøyd nå enn jeg var da!

Anonymkode: e9dcf...4b3

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Anonymkode: 76c25...891

Skrevet

Pensler er god kvalitet, innholdet var derimot dritt. Så det ble byttet ut kjapt.

Men slike store pennal er uansett noe styr. Vi har gått over til to pose-pennal. Et til fargeblyanter og et til skrivesaker og slikt. Tar mye mindre plass i sekken, mindre å fikle med i timen og lett å holde oversikt over.

Anonymkode: f4963...2bc

Skrevet

Her fikk de ikke lov å ha med seg pennal på skolen i det hele tatt. Lurer på om de får lov nå i 4 klasse 🧐

Anonymkode: 5ce79...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...