Gå til innhold

Svogeren min mente jeg var (er?) en liten unge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste misnøye da lillebroren (min mann) ble sammen med meg. Mente at jeg fortsatt leker med kosedyr etc. Alltid vært ekkel mot meg... Jeg har aldri vært god nok. Til opplysning skiller det få år mellom meg og mannen min! Og jeg var voksen da vi ble sammen.

Veeel... Han har nå importert en dame, er jo ingen norske damer som vil ha ham. Og jeg godter meg på en måte, for hu er yngre enn meg! 😂 Frister så sykt å komme med et sleivspark mot ham, men det er vel bedre å la være? Holde seg for god til det... Eller har jeg litt lov til det? 😂

Anonymkode: d2beb...91d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være han mener du er barnslig? Alder har ingen grense der. 

Anonymkode: 3a9bc...30d

Skrevet

Det ville vært barnslig av deg, og slemt mot en uskyldig dame 

Anonymkode: e822a...d6b

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte jeg også etter å ha lest innlegget 🙄

Anonymkode: 8876b...d28

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Viste misnøye da lillebroren (min mann) ble sammen med meg. Mente at jeg fortsatt leker med kosedyr etc. Alltid vært ekkel mot meg... Jeg har aldri vært god nok. Til opplysning skiller det få år mellom meg og mannen min! Og jeg var voksen da vi ble sammen.

Veeel... Han har nå importert en dame, er jo ingen norske damer som vil ha ham. Og jeg godter meg på en måte, for hu er yngre enn meg! 😂 Frister så sykt å komme med et sleivspark mot ham, men det er vel bedre å la være? Holde seg for god til det... Eller har jeg litt lov til det? 😂

Du skriver som en liten unge, så kjøper den... 

Anonymkode: a90ec...93e

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei 😛

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ville vært barnslig av deg, og slemt mot en uskyldig dame 

Ja, men hun skjønner ikke norsk så hadde heldigvis gått 100% over hodet hennes :)

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver som en liten unge, så kjøper den... 

Anonymkode: a90ec...93e

Åssen skriver jeg som en liten unge? 

Skrevet

Kjenner jeg blir oppfordret til å gjøre det når jeg leser svarene her😂 

Skrevet

Han har tydelig da en oppfattelse av deg som barnslig og umoden. Og du klarer jo å fremstå barnslig og umoden i innlegget ditt, så jeg tipper mannen har rett, og du trenger å ta en titt i speilet. 

Anonymkode: 70016...17d

Skrevet
8 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, men hun skjønner ikke norsk så hadde heldigvis gått 100% over hodet hennes :)

Wow...du er ikke snau.  Han vil selvsagt fortelle hva du sa. Og da ER du faktisk barnslig og slem. 

Skrevet

Ikke minn ham på hva han selv sa. Derimot er det fint mulig å la det slippe en kommentar der det ellers blir naturlig (altså, ikke kom med kommentaren ut av det blå), at han må vel begynne å holde seg i form og gjøre mer hjemme han som nå har skaffet seg en så ung kone, slik at hun vil ha lyst til å fortsette å bli hos ham... Og så bare bytt tema slik at det ikke blir noen diskusjon rundt temaet.

Henne bør du gå inn for å bli venn med, det virker som om hun kan trenge en venninne i Norge med en slik dust til mann. Hjelp henne til å forstå egne rettigheter osv.

Anonymkode: 51245...4d1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har tydelig da en oppfattelse av deg som barnslig og umoden. Og du klarer jo å fremstå barnslig og umoden i innlegget ditt, så jeg tipper mannen har rett, og du trenger å ta en titt i speilet. 

Hvordan kunne han oppfatte meg som barnslig og umoden når han ikke engang kjente meg, hadde snakket med meg eller noenting? Her tar du grundig feil 😂 Litt komisk å lese. 

Jeg vet så uendelig mye mer enn deg om situasjonen. Om noen er barnslige, er det vel han - som i en alder av 30 år ringte mamma som måtte komme og mekle fordi sæsten hans hadde kjangla med ham. Eller som vaska klær hos mamma i flere tiår, greide ikke selv. Eller som ringte mamma fordi støvsugeren lagde en skunmel lyd😯! Og lista er sååå lang. 

Han er heldigvis litt bedre nå, tipper ungdommen hans ikke finner seg i sånt :) ! Godt med en dame som kan hjelpe ham litt - men jeg kjenner fortsatt at det hadde vært så utrolig festlig å snu litt på det og vise ham at se.. Du ble jo sammen med en enda yngre en selv. Målet er jo åpenbart å få ham til å se hvor dum han har vært.

Men mannen min fikk helt angst da jeg spøkte med å si det, så det forblir helt sikkert bare en intern spøk. Er da ikke ond😂

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Wow...du er ikke snau.  Han vil selvsagt fortelle hva du sa. Og da ER du faktisk barnslig og slem. 

Det er ikke noe selvsagt, han er ikke stødig i engelsk. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke minn ham på hva han selv sa. Derimot er det fint mulig å la det slippe en kommentar der det ellers blir naturlig (altså, ikke kom med kommentaren ut av det blå), at han må vel begynne å holde seg i form og gjøre mer hjemme han som nå har skaffet seg en så ung kone, slik at hun vil ha lyst til å fortsette å bli hos ham... Og så bare bytt tema slik at det ikke blir noen diskusjon rundt temaet.

Henne bør du gå inn for å bli venn med, det virker som om hun kan trenge en venninne i Norge med en slik dust til mann. Hjelp henne til å forstå egne rettigheter osv.

Humre, ja, det var en lur idé. Har egentlig lagt planer om å bli venninne med henne, for han har noen nykker hun helt sikkert kan endre på🤭! 

Og så er jeg helt ærlig nysgjerrig på om han faktisk er snill mot henne... 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du brukee ordet "åssen"...

Anonymkode: 57b20...174

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du brukee ordet "åssen"...

Anonymkode: 57b20...174

Har du ikke hørt det ordet før, du? 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ved å bruke " åssen " 😅. 

Anonymkode: 38aab...e4d

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rettelse:

...at han må vel begynne å holde seg i form og gjøre mer hjemme nå, han som er så mye eldre enn kona, slik at hun vil ha lyst til å beholde ham ;)

Da nevner du ikke hennes alder, bare hans ;)

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ved å bruke " åssen " 😅. 

Anonymkode: 38aab...e4d

jeg er jo bare mer folkelig enn hva dere er: 

folkelig variant av hvordan

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rettelse:

...at han må vel begynne å holde seg i form og gjøre mer hjemme nå, han som er så mye eldre enn kona, slik at hun vil ha lyst til å beholde ham ;)

Da nevner du ikke hennes alder, bare hans ;)

🤭 

Skrevet

Ut fra hvordan du skriver og beskriver det hele, så tenker jeg at han har sine ord i behold.

Skrevet

Tja, med dette innlegget HI, vil jeg si at din svoger har rett. 

Du er barnslig og umoden. 

Anonymkode: c8510...d88

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kunne han oppfatte meg som barnslig og umoden når han ikke engang kjente meg, hadde snakket med meg eller noenting? Her tar du grundig feil 😂 Litt komisk å lese. 

Jeg vet så uendelig mye mer enn deg om situasjonen. Om noen er barnslige, er det vel han - som i en alder av 30 år ringte mamma som måtte komme og mekle fordi sæsten hans hadde kjangla med ham. Eller som vaska klær hos mamma i flere tiår, greide ikke selv. Eller som ringte mamma fordi støvsugeren lagde en skunmel lyd😯! Og lista er sååå lang. 

Han er heldigvis litt bedre nå, tipper ungdommen hans ikke finner seg i sånt :) ! Godt med en dame som kan hjelpe ham litt - men jeg kjenner fortsatt at det hadde vært så utrolig festlig å snu litt på det og vise ham at se.. Du ble jo sammen med en enda yngre en selv. Målet er jo åpenbart å få ham til å se hvor dum han har vært.

Men mannen min fikk helt angst da jeg spøkte med å si det, så det forblir helt sikkert bare en intern spøk. Er da ikke ond😂

Sæsten? Kjangla? 

Anonymkode: 2b787...04c

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mitt inntrykk av deg er ganske uendret etter dette innlegget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...