Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 B vitamin for hår som man får kjøpt på apoteket, er det ølgjær i dem? Noen som tar b-vitamin for hårvekst, hvilken tar dere? Og ser dere forskjell? Anonymkode: be879...e1c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Jeg tar disse; https://www.vita.no/ivy-bears-hair-vitamins-60-stk?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=Cj0KCQjwkK_qBRD8ARIsAOteukCvS17_7FgkbwPy1Gya-uF7tAjMdeAy9GT7YMJd8CctaK4OwPFzsCYaAhVNEALw_wcB Ikke akkurat fra apoteket, men du kan jo kikke på hva de inneholder og kjøpe tilsvarende kosttilskudd på apoteket Anonymkode: c0614...ff4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Får man kjøpt hår på apoteket?😜 B-vitamin styrker håret, men du vil ikke merke at det gror voldsomt mye raskere uansett. Anonymkode: 1dbec...0d6
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: B vitamin for hår som man får kjøpt på apoteket, er det ølgjær i dem? Noen som tar b-vitamin for hårvekst, hvilken tar dere? Og ser dere forskjell? Anonymkode: be879...e1c Kjøp ølgjærtabletter på helsekost. Neglene blir sterkere/hvitere, håret vokser raskere, blir sterkere og penere hud. Jeg er frisør å anbefaler dette til kunder. De kan skrive under på at det hjelper. Anonymkode: f4c2a...12c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 Jeg har tatt ølgjærtabletter i perioder med mye håravfall. Det hjelper! Anonymkode: e8c97...21d
prekæs Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 Tar en ts ølgjær i vann hver morgen og har gjort det et par år. Smaker skremmende vondt, men alt blir en vane. Tar tran etter og da forsvinner ølgjærsmaken Mener bestemt at håret har blitt tykkere.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #7 Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjøp ølgjærtabletter på helsekost. Neglene blir sterkere/hvitere, håret vokser raskere, blir sterkere og penere hud. Jeg er frisør å anbefaler dette til kunder. De kan skrive under på at det hjelper. Anonymkode: f4c2a...12c Jeg tåler ikke ølgjær🥺 For mange år siden prøvde jeg noen tabletter for hårvekst, det var ølgjær i dem, jeg tålte de ikke. Anonymkode: be879...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå