Gå til innhold

Ukepenger 16 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hva får deres 16 åring i uken/mnd? Hva skal dette dekke? Min starter på vgs nå. Klær får hun når hun trenger det, men merkeklær må hun være med på å betale selv. Har til nå fått penger når hun trenger men greit å lære seg å disponere bedre. Har deres jobb? Hvordan jobb er det å få for en 16 åring? Telefonabb betaler jeg. 

Anonymkode: b28fd...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får 1250 pr mnd.

Det skal dekke alle klær og sko, kino ol med venner, eventuell kantinemat på skolen og snop hun ikke spider hjemme.

Anonymkode: 1c48d...2bd

Skrevet

Vår får 300 kr i uken som skal dekke kantine (hvis han ikke tar med mat), kino ol. Klær, sko, mobilabonnement og busskort får han av oss utenom.

Anonymkode: 9da13...57b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vår får 300 kr i uken som skal dekke kantine (hvis han ikke tar med mat), kino ol. Klær, sko, mobilabonnement og busskort får han av oss utenom.

Kan legge til at han får det nødvendige av klær og sko, vil han ha noe annet pga. merke el, må han betale selv. Samme dersom han vil ha tekniske ting, det må han spare til. 

Skrevet

Min er bare 15, men får 800 kr i mnd. Det skal dekke det jeg ikke dekker, inkludert busskort. Hun soser bort resten på tull, så hun ender opp uten penger. Jeg kjøper det hun trenger, resten må hun kjøpe selv 

Anonymkode: d216d...2a6

Skrevet

Jeg har en stesønn på 16 år som bor hos oss annenhver uke. Han får klær, men må være med å betale om det er veldig dyrt. 

Busskort får han fra skolen. Mobilabonnement får han. 

Han tjener litt penger på YouTube, så ca 1000kr i mnd. 

Men penger utover det får han ikke, for han bidrar veldig lite hjemme

Anonymkode: 880db...972

Skrevet

Min kan få 250 kr uke - dersom han bidrar hjemme med faste oppgaver. Men det er han ikke spesielt interessert i, så da får han kun hvis han bidrar med større ting. Som feks plenklipping, snøbrøyting, male hus etc

mobil dekker vi. Busskort får han av skolen. Nå har han akkurat tatt lappen på moped. Bensin må han dekke selv, så da er det mulig intessen for ukepenger øker igjen😉

Anonymkode: 2879c...4b6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en stesønn på 16 år som bor hos oss annenhver uke. Han får klær, men må være med å betale om det er veldig dyrt. 

Busskort får han fra skolen. Mobilabonnement får han. 

Han tjener litt penger på YouTube, så ca 1000kr i mnd. 

Men penger utover det får han ikke, for han bidrar veldig lite hjemme

Anonymkode: 880db...972

Hvordan kan han være med å betale på klær når han ikke får noe penger av dere? 1000kr pr måned som han tjener selv er jo veldig lite om han må betale for klær. 

Anonymkode: fd497...15b

Skrevet

han får 4500 i mnd, han jobber selv, så er pengene fra jobben.

Anonymkode: ea3b9...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...