Gå til innhold

Meg som var så utrolig for SFO starten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått over alle forventinger, er veldig stolt av barnet. Barnet er veldig forsiktig og rolig,men funnet sin plass, var der sammens med barnet dag 1, dagen etter var barnet alene,men gråt da jeg gikk,men hadde gått utrolig bra og 3 dagen som var i går gikk barnet alene inn :)

Men idag begynner det virkelige SFO livet, nå skal jeg jobbe fra 8-15, så da er barnet på SFO fra 715 til ca 1530-45. så krysser fingrene på at alt går like bra fremover.

Hvordan gikk det for dere andre ?=)

Anonymkode: 08452...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så...barnet altså? 

Jammen godt at vi ikke vet om det en han eller hun. 

Ellers er det jo supert at det gikk så bra. Ofte bekymrer vi oss helt unødvendig. 

Anonymkode: 12a9c...39b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så...barnet altså? 

Jammen godt at vi ikke vet om det en han eller hun. 

Ellers er det jo supert at det gikk så bra. Ofte bekymrer vi oss helt unødvendig. 

Anonymkode: 12a9c...39b

du er dum, du

Anonymkode: 10245...10b

Skrevet

😂

Jeg hang meg opp i "barnet" jeg og. 

Her har det også gått fint. 

Anonymkode: cb5a0...e47

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

du er dum, du

Anonymkode: 10245...10b

Er litt enig. Hva er greia med anonymisere han eller henne i denne situasjonen? 😳

Anonymkode: 63b7d...f16

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er litt enig. Hva er greia med anonymisere han eller henne i denne situasjonen? 😳

Fordi det er en gjenganger her inne som prøver å fremstå som intr, men som oppretter minst 10 tråder om dagen. Nei,det hjelper ikke å bruke store bokstaver brått!

Anonymkode: cec66...25d

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gud forby, at det skal være noe for for dokumentasjon på at barnet/ungen/h*n/snuskebassen/lortungen/drolten finnes og kan identifiseres!!

Anonymkode: dc48f...ee2

Skrevet

Så fint at det gikk bra. En god start på SFO gjør det enklere videre.

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er en gjenganger her inne som prøver å fremstå som intr, men som oppretter minst 10 tråder om dagen. Nei,det hjelper ikke å bruke store bokstaver brått!

Anonymkode: cec66...25d

Men noen må jo opprette tråder, ellers blir det sykt kjedelig her og da klager du også. 

Skrevet (endret)

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dobbeltpost

Endret av sug lut
Skrevet

Her har jeg måttet kuttet ut SFO, gikk bare ikke. Nå skal hun opp i 2 klasse og har fortsatt ferie frem til skolestart. Hun går nå kun på SFO før skolen, leverer henne 745. Jeg har muligheten til å hente henne så SFO var bare for den sosiale biten. Hun har en god klassevenninne som hun leker litt med på fritiden, ellers så får hun fylt opp kvoten sin på skolen. Har et barn som blir sliten av sosiale settinger (og mye annet som jeg ikke trenger gå innpå her.)

Skrevet

Ja barnet var veldig fornøyd.

Ja er nok verst for foreldrene enn barna som du nevner lengre opp

Anonymkode: 08452...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...