Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Naboer mine er på vei, i bobil, til ei lita bygd der de skal være med på en Elvisfestival. Det er viss ganske stort, mange kjente Elvis imitatorer og Parader etc. De var helt overrasket over at jeg ikke hadde hørt om det før. De mente at den er like kjent som feks Countryfestivalen på Vinstra. Så jeg må jo sjekke her da; har du hørt om Elvisfestivalen? Anonymkode: 30a58...11c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Bor visst her Elvisfestivalen skal være Her har vi Strandfestival og 😋 Anonymkode: 5a525...4d7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Der finner du Strandfestivalen på øya vår 😋 Anonymkode: 5a525...4d7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Tror jeg for en god del år siden så noe i en avis eller et innslag på tv om noe slikt, men selv om livet mitt var avhengig av det kunne jeg aldri kommet på hvor det arrangeres. Aner ikke! Tror kanskje de er som mange andre med hobbyer/sterke interesser - det tror hele verden er like opptatt av det samme som dem Anonymkode: 08736...4d4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor visst her Elvisfestivalen skal være Her har vi Strandfestival og 😋 Anonymkode: 5a525...4d7 Bor du der? Er festivalen like stor som naboene mine sier da? mener de nevnte noe om slektningene til Elvis hadde vært der/skulle dit også? Anonymkode: 30a58...11c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror jeg for en god del år siden så noe i en avis eller et innslag på tv om noe slikt, men selv om livet mitt var avhengig av det kunne jeg aldri kommet på hvor det arrangeres. Aner ikke! Tror kanskje de er som mange andre med hobbyer/sterke interesser - det tror hele verden er like opptatt av det samme som dem Anonymkode: 08736...4d4 Ja du sier noe der 😉 Anonymkode: 30a58...11c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Søk på Elvisfestivalen i Måløy på Facebook så finner du d meste, og link til nettsiden. det er for de mest interesserte, men mange ellers liker musikken og er frivillig m på å få til ulike festivaler her. Dugnadsånden er viktig for å få til slike ting på små plasser. Anonymkode: 5a525...4d7
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Naboer mine er på vei, i bobil, til ei lita bygd der de skal være med på en Elvisfestival. Det er viss ganske stort, mange kjente Elvis imitatorer og Parader etc. De var helt overrasket over at jeg ikke hadde hørt om det før. De mente at den er like kjent som feks Countryfestivalen på Vinstra. Så jeg må jo sjekke her da; har du hørt om Elvisfestivalen? Anonymkode: 30a58...11c Like stor som Countyfestivalen på Vinstra?! Har ikke hørt om den engang! 😅 Anonymkode: 86a4b...f75
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søk på Elvisfestivalen i Måløy på Facebook så finner du d meste, og link til nettsiden. det er for de mest interesserte, men mange ellers liker musikken og er frivillig m på å få til ulike festivaler her. Dugnadsånden er viktig for å få til slike ting på små plasser. Anonymkode: 5a525...4d7 Jeg har bodd på et lite sted, noen år siden nå. Der var det en imponerende dugnadsånd som gjennomsyret samfunnet. Folk bidro og stilte opp, og de gjorde det med glede og med tanke på fellesskapet. De skapte tradisjoner og hadde det moro selv også når de deltok som frivillige på lignende arrangement. Jeg savner noen ganger å bo der av bl.a. den holdningen. Anonymkode: 08736...4d4
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #10 Skrevet 7. august 2019 Aldri hørt om Anonymkode: b996b...316
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Like stor som Countyfestivalen på Vinstra?! Har ikke hørt om den engang! 😅 Anonymkode: 86a4b...f75 Jeg har ikke hørt om verken Elvisfestival eller Countryfestival🤷🏻♀️ Anonymkode: 76bc2...a11
Sånn kan det gå Skrevet 9. august 2019 #12 Skrevet 9. august 2019 Broren min og kompisene dro på Elvisfestival for rundt 40 år siden.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #13 Skrevet 9. august 2019 Har ikke hørt om noen av festivalene du nevner, men jeg så på FB at en av mine venner skal på elvisweek ett eller annet sted i USA. Det var visst en giga happening. Anonymkode: 36e20...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå