Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Sliter med meg selv, legger på meg og føler meg tung i kroppen, spiser usunt, vondt i knær, og halsbrann, så kroppen sier jo fra at nå må det skje endringer. Er ikke så tykk, 2 kg over normalvektig, men når kroppen sier fra så tydelig må jeg gjøre endringer. Jeg starter med full motivasjon, og endrer ALT, trener nesten hver dag, spiser sunt og det varer en bitteliten periode (to-tre uker), så går jeg på en smell og slutter å trene og være aktiv, spiser sjokolade og potetgull hver dag, og blir fortvilet over å ikke ha klart det, og stapper i meg en ekstra sjokolade 🙄. Noen gode råd for å komme igang? Har ikke råd til pt. Anonymkode: b8a2b...094
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Ikke legg lista så høyt. Begynn ned å bare gå en tur. Tillat sjokolade og kos i hverdagen, men kutt nedpå mengden. Kanskje bare på onsdager? Anonymkode: f312f...8cd
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144375666-hva-som-funket-for-meg-for-å-gå-ned-i-vekt/ Anonymkode: de9cb...373
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 Ikke ta alt på en gang. Start med trening. Få det på plass og få en rutine. Underveis vil du trolig få ønsker om å gjøre noe med kosten. Start i det små, bytt til lettprodukter. Tenk smart bare. Har du taco, bytt osten med lettost og rømme med kesam. Husk, du skal endre livsstil, da nytter det ikke å legge opp et løp du ikke klarer. Spis sjokolade og potetgull en gang i uka. Det er lettere å droppe potetgull en torsdag om du vet du kan spise det om tre dager. Du går for hardt ut. Ikke rart du sprekker. Jeg har gått ned 30 kg. Min største motivasjon har vært «koselørdag» selvsagt har jeg ikke hatt fri flyt en hel lørdag men har spist vanlig. Likevel har jeg altså gått ned masse. På lørdager trener jeg en beinhard økt tidlig på dagen, yte før nyte. Da bufferer jeg litt ekstra kalorier jeg kan spise. Anonymkode: 49f96...4af
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke ta alt på en gang. Start med trening. Få det på plass og få en rutine. Underveis vil du trolig få ønsker om å gjøre noe med kosten. Start i det små, bytt til lettprodukter. Tenk smart bare. Har du taco, bytt osten med lettost og rømme med kesam. Husk, du skal endre livsstil, da nytter det ikke å legge opp et løp du ikke klarer. Spis sjokolade og potetgull en gang i uka. Det er lettere å droppe potetgull en torsdag om du vet du kan spise det om tre dager. Du går for hardt ut. Ikke rart du sprekker. Jeg har gått ned 30 kg. Min største motivasjon har vært «koselørdag» selvsagt har jeg ikke hatt fri flyt en hel lørdag men har spist vanlig. Likevel har jeg altså gått ned masse. På lørdager trener jeg en beinhard økt tidlig på dagen, yte før nyte. Da bufferer jeg litt ekstra kalorier jeg kan spise. Anonymkode: 49f96...4af Trening er gram kosthold er kg. Men for all del, trening og aktivitet er gull. Bygge muskelmasse er bra også for vekta. Men for slanking teller kostholdet mest og man bør begynne der. Ofte blir man også mere sulten og fysen av å trene også og da blir man kanskje i bra form, men ikke slank😜 Anonymkode: de9cb...373
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trening er gram kosthold er kg. Men for all del, trening og aktivitet er gull. Bygge muskelmasse er bra også for vekta. Men for slanking teller kostholdet mest og man bør begynne der. Ofte blir man også mere sulten og fysen av å trene også og da blir man kanskje i bra form, men ikke slank😜 Anonymkode: de9cb...373 Hun veier 2 kg over normalvekt, så det er vel neppe ren slanking hun trenger... Anonymkode: d73f8...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå