Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Hvordan og når? Hvem er du? Anonymkode: e7fa2...ca0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #2 Skrevet 7. august 2019 Jeg følte jeg hadde funnet meg selv. Så kom livet og røsket teppet bort fra under føttene på meg, absolutt alt i livet ble endret. Det å finne seg selv har jeg derfor funnet ut er en livslang prosess Visse basisting er på plass, men andre ting er i stadig endring, alt etter hvilke erfaringer man får og gjør seg. Anonymkode: b5956...12a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Har alltid undret meg over uttrykket "å finne seg selv". Små og store valg må man ta gjennom hele livet, og vi får alke vår del av sorger og gleder. Men jeg har da aldri vært i tvil om "hvem" jeg er. 🤔 Anonymkode: b3a6d...710
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan og når? Hvem er du? Anonymkode: e7fa2...ca0 ? Anonymkode: a191f...b7d
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: ? Anonymkode: a191f...b7d Hva er problemet? Anonymkode: e7fa2...ca0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #6 Skrevet 7. august 2019 Må vel si nei. Jeg trodde jeg hadde det, og var stødig i den jeg var. Men så kom livet som en enorm bølge som gjorde meg syk og ufør i løpet av få måneder, etterfulgt av min manns brå død, uærlige mennesker rundt meg og mange andre ting. Bevarte lenge min livsinnstilling og alt som var meg gjennom dette, men plutselig reagerer jeg helt annerledes enn før, kjenner ikke meg selv igjen. Lurer hver dag på hvem jeg er, for disse reaksjonene og måten å være på er ikke meg, slik jeg kjente meg selv. Hvem jeg er nå, nei, det vet jeg ikke. Anonymkode: 3bd5e...a0a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Jeg har jo følt at jeg var meg selv hele veien, men det er allikevel en alltid pågående prosess. Etter hvert har jeg begynt å forvente endringer, og akseptere dem. Det holder hardt noen ganger - jeg er også ung enke - men det har forandret meg til det bedre. Mer takknemlig, mer spontan, gir mer kjærlighet og gjør mer av det jeg ønsker selv. Anonymkode: a82bd...430
Merdee Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg følte jeg hadde funnet meg selv. Så kom livet og røsket teppet bort fra under føttene på meg, absolutt alt i livet ble endret. Det å finne seg selv har jeg derfor funnet ut er en livslang prosess Visse basisting er på plass, men andre ting er i stadig endring, alt etter hvilke erfaringer man får og gjør seg. Anonymkode: b5956...12a Tenker det samme.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Ja, eg høyrer på Leonard Cohen og seier "I dont trust my inner feelings, inner feelings comes and goes" Anonymkode: 507f5...f08
Gjest Antarctica Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, eg høyrer på Leonard Cohen og seier "I dont trust my inner feelings, inner feelings comes and goes" Anonymkode: 507f5...f08 Det er i alle fall riktig. En følelse erstattes av en annen hele tida.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 Jeg har aldri tvilt på hvem jeg er, men det betyr ikke at jeg er den samme nå som for 30 år siden. Jeg har endret meg, men jeg har bestandig vært meg. Anonymkode: eed89...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå