Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #1 Skrevet 7. august 2019 Jeg har et barn på 4 år som går i barnehage. Jeg er 24 år og har ingen utdanning, ei heller jobb her vi bor nå. Jeg har nå fått tilbud om studieplass VG1 med musikk som hovedfelt og de har tilbudt meg hjelp med å finne barnehageplass og boplass der skolen er. Jeg syns dette er veldig kort tid med å få på plass alt. Jeg sliter med ptsd, og sånne her ting forsterker angsten og stresset betraktelig høyt. Men hvis jeg skal søke på skolen på nytt til neste år, så får jeg ikke lenger utvidet os da den går ut i desember. Føler også dette blir så ‘’plutselig’’ for barnet mitt, da jeg må bruke tid på tilvenning også. Hadde dere tatt sjansen? Anonymkode: c6654...f5f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #3 Skrevet 7. august 2019 Ja det hadde jeg gjort. Det er skummelt, men tenk på mestringen du føler når du er i gang 👍🏻 Er det veldig langt unna? Kanskje du kan begynne tilvenning i barnehage nå før start? Siden du er arbeidsledig har du jo (kanskje) tid til å pendle mellom slik at den er på plass når du flytter? Selve flyttingen er over på en dag eller to hvis du bruker dagene nå til å pakke. Ei barneseng og en madrass er jo det viktigste sånn i starten. Håper du tar sjansen. Lykke til 💪🏻 Anonymkode: 72d53...be1
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #4 Skrevet 7. august 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det hadde jeg gjort. Det er skummelt, men tenk på mestringen du føler når du er i gang 👍🏻 Er det veldig langt unna? Kanskje du kan begynne tilvenning i barnehage nå før start? Siden du er arbeidsledig har du jo (kanskje) tid til å pendle mellom slik at den er på plass når du flytter? Selve flyttingen er over på en dag eller to hvis du bruker dagene nå til å pakke. Ei barneseng og en madrass er jo det viktigste sånn i starten. Håper du tar sjansen. Lykke til 💪🏻 Anonymkode: 72d53...be1 2 timer og 16min herfra. Har en kjæreste som egentlig skulle flytte inn til oss da han har fått jobb her. Hvis han tar over denne leiligheta mens jeg er 1 år på skolen der så er der jo egentlig ikke så stort problem, da jeg slipper å ta med alle tingene mine. Anonymkode: c6654...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå