Gå til innhold

La eldste ha største eller minste soverommet?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste blir 4 og eldste er 9. 

Anonymkode: 656c1...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke? 

Anonymkode: 45694...22e

Skrevet

La de eldste få det største. De har ofte venner på besøk, og da er det greit å ha et rom å trekke seg inn på. 

De små leker jo litt overalt, og er ikke like avhengig av å trekke seg tilbake, som eldre barn gjerne er. Eldre barn trenger frirom på en annen måte enn små barn.

Anonymkode: 662f3...32e

Skrevet

Eldste bør få det største

Anonymkode: 386af...702

Skrevet

Den som bruker rommet sitt mest, trenger størst plass til tingene/lekene sine og har mest besøk hjemme bør få det største rommet, uavhengig av alder. 

Anonymkode: 96407...856

Skrevet

Min erfaring er at 9-åringen snart er ferdig med å leke og dermed egentlig bare bruker rommet til soving, kle seg, lese,tegne og være på skjerm ,noe som ikke krever så mye plass. En 4-åring vil gjerne utfolde seg mer fysisk. Jeg ville derfor kanskje gitt minsten størst rom og heller laget litt ekstra fine og kule løsninger på eldste sitt rom.

Anonymkode: 3d2ce...7fd

Skrevet

Her har eldste fått det største rommet nå. Hun har oftere besøk og hun har også skrivepult og større seng. Avtalen er at om 3 år skal de bytte, så får hun minste noen år med det største rommet. Da er eldste blitt så stor at jeg regner med at hun er mest ute med venner og ikke trenger så stor plass på rommet, mest behov for seng, klesskap og skrivebord.

Anonymkode: 28f06...42a

Skrevet

Eldste. 

Anonymkode: fdeef...486

Skrevet

Hvilke kjønn er de?

Her får gutten minste fordi han bruker rommet sitt minst og jenta får største fordi hun oftere bruker det når hun har venninner på besøk. 

Anonymkode: d160f...3e4

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at 9-åringen snart er ferdig med å leke og dermed egentlig bare bruker rommet til soving, kle seg, lese,tegne og være på skjerm ,noe som ikke krever så mye plass. En 4-åring vil gjerne utfolde seg mer fysisk. Jeg ville derfor kanskje gitt minsten størst rom og heller laget litt ekstra fine og kule løsninger på eldste sitt rom.

Anonymkode: 3d2ce...7fd

Enig.  

Samme alder på mine og 9 åringen har det minste rommet. 4 åringen har også mange flere leker ... 

Anonymkode: 43447...b25

Skrevet

Eldste. Yngste overtar når eldste flytter ut. 

Anonymkode: e9242...c29

Skrevet

Uten tvil eldste barnet.

Anonymkode: 71deb...73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...