Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg har blitt kjent med han via felles venner. Så det er derfor dette er vanskelig. Vi har bare vært på en date. Men mannen planlegger fremtiden vår og har fortalt mange venner og mange i familien om meg før første date. Jeg likte han først og jeg syntes det virket som dette var noe jeg ville gi en sjanse. Men jeg kjenner at følelsene er ikke riktig og helt ærlig er han for intens og det er litt creepy. Så er spørsmålet hvordan jeg bør dumpe han. Vil helst slippe å treffe han for å si det, er SMS for feigt? Og hva bør jeg si? Er ikke vandt til å være i denne situasjonen. Og er redd for å miste vennene mine (par vi har til felles) Anonymkode: c1b63...585
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Jeg begynte å skrive at jeg ville ringt ham og sagt det til ham, nettopp fordi dere har felles venner. Men ble usikker, for så "på" som han er så kan det bli vanskelig å avslutte. Jeg er usikker, men tror faktisk at jeg ville sendt en sms til ham. Takke for sist, men si at du har innsett at du ikke har riktige følelser for å innlede noe mer med ham, og at du ønsker ham lykke til i videre dating med andre. Hvis dere hadde sex sammen så er det bedre å snakke med ham, men det kan du jo også gjøre via telefon. Fordelen med en sms er at du kan "dokumentere" at du har oppført deg ryddig, hvis han skulle lage noe kvalm overfor felles venner. Anonymkode: ff43b...e52
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Gro deg litt ryggrad å si det til han, for meg virker du feig allerede. Ekkelt er det norske ordet for creepy forresten. Anonymkode: aad2c...5f9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har blitt kjent med han via felles venner. Så det er derfor dette er vanskelig. Vi har bare vært på en date. Men mannen planlegger fremtiden vår og har fortalt mange venner og mange i familien om meg før første date. Jeg likte han først og jeg syntes det virket som dette var noe jeg ville gi en sjanse. Men jeg kjenner at følelsene er ikke riktig og helt ærlig er han for intens og det er litt creepy. Så er spørsmålet hvordan jeg bør dumpe han. Vil helst slippe å treffe han for å si det, er SMS for feigt? Og hva bør jeg si? Er ikke vandt til å være i denne situasjonen. Og er redd for å miste vennene mine (par vi har til felles) Anonymkode: c1b63...585 Ring. Hvis han virker creepy, så er det mer ok å ikke møte ham. Men det er veldig uhøflig å sende sms. Anonymkode: 76ec1...6d5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #5 Skrevet 7. august 2019 Vær kort, høflig men tydelig og si at du ikke føler for noe mer. At dere ikke matcher. Og informer felles venner om hvordan du opplever greia slik at de understøtter beskjeden din og ikke finner på å oppmuntre han til å prøve hardere/gi han falske forhåpninger. Anonymkode: ce9a1...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå