Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg har alltid drukket vanlig cola, men har gått over til zero..😊 Anonymkode: 41443...217
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 For meg er popcorn farlig. Er allergisk mot mais Anonymkode: 4b992...5d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 Mye kcal i popcorn, særlig micropop og det du kjøper på kino Anonymkode: 9eb25...4c4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Regner med at dette er et slanke-spørsmål? Vi har en air-popper. Altså en maskin som popper popcorn helt uten fett. Det er vanskelig å få saltet til å henge på dem, så det blir ikke særlig mengde av det heller. Popcorn uten fett kan du spise en del av uten at det utgjør så alt for mange kalorier. Sukkerfri brus har heller ikke kalorier, men det er ulikt fra person til person hvordan det trigger sult og søtsug. Ikke alle kan drikke det mens de går ned i vekt. Anonymkode: 8c444...b24
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Jeg legger på meg av mais. Anonymkode: 6928b...f3a
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg legger på meg av mais. Anonymkode: 6928b...f3a Hvordan vet du det, med mindre du bare spiser mais? Anonymkode: 7d632...cb9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det, med mindre du bare spiser mais? Anonymkode: 7d632...cb9 Fordi jeg har hatt flere perioder i livet hvor eneste endring jeg har gjort er å spise mais. Elsket mais! Og etter at jeg hadde funnet ut at det var det som skjedde så fikk jeg høre at mais hos noen kan påvirke stoffskiftet også. Spurte min tidligere fastlege om det, han bekreftet det også. Anonymkode: 6928b...f3a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi jeg har hatt flere perioder i livet hvor eneste endring jeg har gjort er å spise mais. Elsket mais! Og etter at jeg hadde funnet ut at det var det som skjedde så fikk jeg høre at mais hos noen kan påvirke stoffskiftet også. Spurte min tidligere fastlege om det, han bekreftet det også. Anonymkode: 6928b...f3a Kanskje du er allergisk og hovner opp (får vann i kroppen) Anonymkode: 4b992...5d3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #9 Skrevet 7. august 2019 Popcorn er ganske ok sammenlignet med annet godis. Cola zero har ingen kalorier 😊 Popcorn inneholder dessuten mye mindre fett enn mye annet godteri og chips. Anonymkode: cd021...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå