Gå til innhold

Mellomrom mellom fortennene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, ikke på henne.. De aller fleste som har det mellomrommet kler det og er veldig sjarmerende, men akkurat hun synes jeg ikke kledde det i det hele tatt. Det var liksom bare noe «galt» med hele kjeften hennes.

Anonymkode: 0f9a5...a7c

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehh, ikke på henne.. De aller fleste som har det mellomrommet kler det og er veldig sjarmerende, men akkurat hun synes jeg ikke kledde det i det hele tatt. Det var liksom bare noe «galt» med hele kjeften hennes.

Anonymkode: 0f9a5...a7c

Du er ikke god ass!

Anonymkode: 223b1...297

Skrevet

Ja jeg synes det er stort sett veldig pent og sjarmerende med mellomrom :) har ei venninne som har ett nydelig smil og mellomrom mellom fortennene. Hun gikk til tannlegen og fikset det og så helt annerledes ut etterpå. Hun angret og fikk det fjernet :)

Anonymkode: 90f36...e98

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nok ei dame som har blitt «en i mengden» i stedet for å bevare sitt vakre karakteristiske utseende 😕 Trist, synes jeg! Et lite mellomrom mellom fortennene er jo utrolig pent...

https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-ser-hun-ikke-ut-lenger/71465419

Anonymkode: e6008...be2

Ja, dumme kjendiser vet du. Å så har du de dumme vanlige damene som også gjør idiotiske ting med utseende. De ser bare jævlige ut😂

Anonymkode: 92943...7e8

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nok ei dame som har blitt «en i mengden» i stedet for å bevare sitt vakre karakteristiske utseende 😕 Trist, synes jeg! Et lite mellomrom mellom fortennene er jo utrolig pent...

https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-ser-hun-ikke-ut-lenger/71465419

Anonymkode: e6008...be2

Jeg synes ikke det er pent, men de som er blitt kjent med det så blir det jo litt synlig når de endrer det.

Anonymkode: dc2de...0d4

Skrevet

Jeg hadde gjerne gjort det samme om jeg hadde hatt råd. Mellomrom mellom tennene er ikke pent på noen etter min oppfatning. 

Anonymkode: e655b...7b8

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde gjerne gjort det samme om jeg hadde hatt råd. Mellomrom mellom tennene er ikke pent på noen etter min oppfatning. 

Huff, vet jeg ikke burde la meg påvirke, men kjenner jeg blir så lei meg av slike svar som dette. Har selv mellomrom mellom fortennene, har alltid hatet det - men vokste opp med en tannlegemor som mente at det ga meg personlighet, og det var aldri snakk om å gjøre noe med mellomrommet. 

Nå er jeg godt voksen og har aldri blitt fortrolig med smilet mitt, prøver å skjule det på bilder og sånt, og når man da får det konstatert at «mellomrom mellom tennene ikke er pent på noen» støtter det jo bare min oppfatning om meg selv. 😢

Anonymkode: c0b26...c72

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, vet jeg ikke burde la meg påvirke, men kjenner jeg blir så lei meg av slike svar som dette. Har selv mellomrom mellom fortennene, har alltid hatet det - men vokste opp med en tannlegemor som mente at det ga meg personlighet, og det var aldri snakk om å gjøre noe med mellomrommet. 

Nå er jeg godt voksen og har aldri blitt fortrolig med smilet mitt, prøver å skjule det på bilder og sånt, og når man da får det konstatert at «mellomrom mellom tennene ikke er pent på noen» støtter det jo bare min oppfatning om meg selv. 😢

Folk må da få ha ulik smak? Skulle ikke folk uten mellomrom ha personlighet da liksom? Skjønner ikke. De fleste fikser jo på skjeve/stygge tenner?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk må da få ha ulik smak? Skulle ikke folk uten mellomrom ha personlighet da liksom? Skjønner ikke. De fleste fikser jo på skjeve/stygge tenner?

Selvsagt får folk ha ulik smak, men føles bare litt vondt når noe på kroppen man egentlig ikke får gjort så mye med (nei, er ikke bare å fikse på et mellomrom mellom fortennene for alle) blir påpekt at «aldri er pent». 

Var bare det. Ville bare aldri ha sagt noe slikt om noen og kroppslige deler selv noen sinne - men vi er jo forskjellige. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre er jeg enig. Har det ikke og vil ikke ha det heller, og ville ha regulert det vekk hvis jeg hadde...

Anonymkode: ce899...7f8

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dessverre er jeg enig. Har det ikke og vil ikke ha det heller, og ville ha regulert det vekk hvis jeg hadde...

Anonymkode: ce899...7f8

Så bra at du påpeker det du også! 

Og nei, er «ikke bare å regulere det vekk». Blir litt som å si at utstående ører er stygt, og ville operert. Ikke alle som kan det heller. 

Tenk litt! Én ting er å mene det, en annen ting er å si det. Handler ikke om å føle seg berømmelig krenket, men at det er trist å høre at en særdeles vesentlig trekk ved en selv «ikke er pent» når man ikke nødvendigvis kan gjøre noe med det. 

Skrevet

Mannen min har mellomrom mellom tennene, og datteren vår har arvet det. 😍

Anonymkode: 6ec3a...81b

Skrevet

Mellomrom mellom tennene er kjempefint! Idioti å fjerne noe som er så pent og gir ansikter så mye ekstra 

Anonymkode: c0f07...a51

Skrevet

Hva koster det å ordne mellomrom mellom tennene?🧐

Anonymkode: 73297...d96

Skrevet

Personlig synes jeg det ser rart ut. Men ikke noe jeg tenker over heller. Synes folk skal få fikse tennene sine som de vil. Min venninne hadde mellomrom, hun måtte fikse det fordi det var for trangt for jekslene. 

Synes å fikse tenner er harmløst og ofte så har det en hensikt, feilstilling, for trangt osv. 

Anonymkode: ed345...4d3

Skrevet

Har hatt mellomrom mellom fortennene hele livet og har ikke oppfattet det som negativt. Kun når jeg var 14 jeg følte meg lite pen med det. Tannlege ville ikke røre det da jeg ellers har svært rette tenner.

slutta å tenke på det da jeg ble sammenlignet med Lene Malin (før hu fiksa det) og Madonna :) 

Smaken er som baken og den er delt. Jeg er glad nå at jeg aldri gjorde noe med det.  😊 Har aldri vært et hinder for meg i det sosiale eller på noen annen måte👍🏻

Det er et trekk ved meg som er med på å gjøre et ellers anonymt utseende litt mer unikt😊

Anonymkode: d5b93...df8

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min har mellomrom mellom tennene, og datteren vår har arvet det. 😍

Anonymkode: 6ec3a...81b

Samme her! Veldig kledelig og sjarmerende spør du meg ❤

Anonymkode: 3357e...d54

Skrevet

Hun var mer sjarmerende med mellomrom!

Anonymkode: ad731...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...