Gå til innhold

Matservering i 30 årslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 6 gode venninner hos meg for feiring av min 30 års dag, men er så usikker på hva jeg skal servere. Hva serverte du på dine runde dager? Tenker på om jeg skal bestille litt forskjellig fra en kinarestaurant, men så synes jeg det blir litt kjedelig. Har på en måte lyst til å ha en classy feiring med 3 retters middag og gjøre det skikkelig gjennomført. Hva ville du blitt glad for å få å spise hvis du var gjest? Eller hva ville du laget hvis det var din bursdag? Ville du laget selv eller bestilt?

Har dere forresten noen ideer for underholdning utover kvelden? Altså noe gøy vi kan gjøre.

Anonymkode: 42417...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tapas! Alltid en suksess😊

også er jo quiz alltid moro synes jeg. 

Anonymkode: 8339b...20e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tapas! Alltid en suksess😊

også er jo quiz alltid moro synes jeg. 

Anonymkode: 8339b...20e

Ja, vært innom tanken, men det blir så mye forskjellig å diske opp med. Har et ganske lite kjøkken så vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av all maten ved tapas. Har nesten ingenting benkeplass🤔

Skrevet

Jeg har aldri feiret bursdagene mine, men av det jeg har fått servert er nesten alt godt fordi jeg ikke lager det selv. Bortsett fra sushi da. 

Catering koldtbord

Grilling

kinamat 

gryterett

vilt-middag

Ang underholdning er jeg lite for slikt. Synes slike kvelder blir best når man bare kam skravle og kose seg uten noe organiserte greier. Hvis du har råd til det, så kunne kanskje «vinsmaking» vært noe, men ellers synes jeg det er mest hyggelig å bare skravle 

Anonymkode: 81616...b41

Skrevet

Ville definitivt bestilt noe. Kjedelig å stå og lage masse mat til sin egen bursdag syns jeg:) 

For MIN del ville jeg bestilt masse pizza eller disket opp med taco. Bare fordi det er min favoritt :) Hatt en skikkelig kose og skravle kveld med snacks og alkohol. Til slutt ville jeg lett frem noen brettspill :) 

Anonymkode: 839e7...0b2

Skrevet

Jeg ville kjøpt ferske reker, krabbeklør, loff, avokado og hvitvin. Da kan dere sitte lenge ved bordet, plukke og spise og kose dere, og det er minimalt med forberedelser som skal til. 

Skrevet

hadde bestilt noe :) det du liker best

Anonymkode: c3132...298

Skrevet

20 årsdagen ble det kun servert alkohol.

30 årsdagen reker, loff, majones, sitron og hvitvin.

40 årsdagen elgstek, rosenkål, babygulrøtter, poteter, viltsaus, rognebærgele, rørte tyttebær og rødvin.

Hva med reker, krabbe og klør med tilbehør. Til dessert sjokoladefondant og is. 

Skrevet

Hva med glutenfrie rundstykker med laktosefri rømme og egg?

Anonymkode: 1ca0e...b2b

Skrevet

Det blir langtidsstekt kalkunbryst med tilbehør til😁 Takk for alle svar

HI

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir langtidsstekt kalkunbryst med tilbehør til😁 Takk for alle svar

HI

Pass på at kalkunen er "free range" ;) Humlagården har.

Anonymkode: 1ca0e...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...