Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Skal ha 6 gode venninner hos meg for feiring av min 30 års dag, men er så usikker på hva jeg skal servere. Hva serverte du på dine runde dager? Tenker på om jeg skal bestille litt forskjellig fra en kinarestaurant, men så synes jeg det blir litt kjedelig. Har på en måte lyst til å ha en classy feiring med 3 retters middag og gjøre det skikkelig gjennomført. Hva ville du blitt glad for å få å spise hvis du var gjest? Eller hva ville du laget hvis det var din bursdag? Ville du laget selv eller bestilt? Har dere forresten noen ideer for underholdning utover kvelden? Altså noe gøy vi kan gjøre. Anonymkode: 42417...d90
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Tapas! Alltid en suksess😊 også er jo quiz alltid moro synes jeg. Anonymkode: 8339b...20e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tapas! Alltid en suksess😊 også er jo quiz alltid moro synes jeg. Anonymkode: 8339b...20e Ja, vært innom tanken, men det blir så mye forskjellig å diske opp med. Har et ganske lite kjøkken så vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av all maten ved tapas. Har nesten ingenting benkeplass🤔 Anonymkode: 42417...d90
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Jeg har aldri feiret bursdagene mine, men av det jeg har fått servert er nesten alt godt fordi jeg ikke lager det selv. Bortsett fra sushi da. Catering koldtbord Grilling kinamat gryterett vilt-middag Ang underholdning er jeg lite for slikt. Synes slike kvelder blir best når man bare kam skravle og kose seg uten noe organiserte greier. Hvis du har råd til det, så kunne kanskje «vinsmaking» vært noe, men ellers synes jeg det er mest hyggelig å bare skravle Anonymkode: 81616...b41
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Ville definitivt bestilt noe. Kjedelig å stå og lage masse mat til sin egen bursdag syns jeg:) For MIN del ville jeg bestilt masse pizza eller disket opp med taco. Bare fordi det er min favoritt Hatt en skikkelig kose og skravle kveld med snacks og alkohol. Til slutt ville jeg lett frem noen brettspill Anonymkode: 839e7...0b2
Himmel og hav Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 Jeg ville kjøpt ferske reker, krabbeklør, loff, avokado og hvitvin. Da kan dere sitte lenge ved bordet, plukke og spise og kose dere, og det er minimalt med forberedelser som skal til.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #7 Skrevet 9. august 2019 hadde bestilt noe det du liker best Anonymkode: c3132...298
Ziva Skrevet 9. august 2019 #8 Skrevet 9. august 2019 20 årsdagen ble det kun servert alkohol. 30 årsdagen reker, loff, majones, sitron og hvitvin. 40 årsdagen elgstek, rosenkål, babygulrøtter, poteter, viltsaus, rognebærgele, rørte tyttebær og rødvin. Hva med reker, krabbe og klør med tilbehør. Til dessert sjokoladefondant og is.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #9 Skrevet 9. august 2019 Hva med glutenfrie rundstykker med laktosefri rømme og egg? Anonymkode: 1ca0e...b2b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #11 Skrevet 9. august 2019 Det blir langtidsstekt kalkunbryst med tilbehør til😁 Takk for alle svar HI Anonymkode: 42417...d90
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #12 Skrevet 9. august 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir langtidsstekt kalkunbryst med tilbehør til😁 Takk for alle svar HI Anonymkode: 42417...d90 Pass på at kalkunen er "free range" Humlagården har. Anonymkode: 1ca0e...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå