GÃ¥ til innhold

Han er for stor😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann en stund nå, vi har også hatt sex, eller rettere sagt prøvd... Jeg vet jeg er trang, men jeg vet også at vagina er elastisk, vi kvinner føder jo... Men han er for tykk... Er også vanskelig å gi han oralsex, pga av tykkelsen. Vi har langt forspill og jeg er våt nok i haugevis, men når han prøver å penetrere meg gjør det veldig vondt. Vi har også prøvd i forskjellige stillinger. Noen råd? 

Anonymkode: 2cbce...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd glidekrem? 

Anonymkode: 9418c...e39

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøvd glidekrem? 

Hadde ikke hjulpet. Som jeg skrev er jeg våt nok i haugevis, dvs det renner om jeg står oppreist. Det blir ikke mindre vondt om jeg smører glidekrem på penisen hans. 

Skrevet

Det blir bedre, du må bare tilpasse deg han, og det går noen ganger. Kan også ta litt lang tid, men gi det en sjanse.

Anonymkode: e293b...7c2

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir bedre, du må bare tilpasse deg han, og det går noen ganger. Kan også ta litt lang tid, men gi det en sjanse.

Anonymkode: e293b...7c2

Ja, klart jeg vil... 

Skrevet

Send ham til meg. Her er det motsatt problem.

Anonymkode: b3910...ec8

Skrevet

Selv om du er våt vil det hjelpe med glidekrem. Snakker av erfaring😘

Anonymkode: b3a18...8b0

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Send ham til meg. Her er det motsatt problem.

Bruk knyttneven hvis du ikke klarer å knipe. 

Skrevet

Øv deg på å slappe av i underlivet. Vi damer er så gjennomtrente på å knipe, stramme osv, men for å kunne få inn han som er litt i største laget, så må du klare å slappe helt av, puste godt ut og presse litt lett (som når du skal tisse) når han prøver å komme inn. Jo bedre du klarer å slappe av, jo mindre vondt vil det også gjøre.  Han må også være tålmodig, og dere kan med fordel bruke en del tid på at han fingrer deg med flere fingre, strekker og tøyer deg litt. Siden han er stor, så er han sikkert allerede klar over at han må være varsom og tålmodig, og at han må ha god kontroll og ikke bare peise på. Glidemiddel er også lurt. Det er glattere enn det vi produsere selv. Lykke til. 

Anonymkode: bccd5...7c5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke hjulpet. Som jeg skrev er jeg våt nok i haugevis, dvs det renner om jeg står oppreist. Det blir ikke mindre vondt om jeg smører glidekrem på penisen hans. 

Ja, men glidekrem kan fortsatt gjøre underverk altså 😉 

Skrevet

Hvor tykk er han? 

Anonymkode: dbbab...a03

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, du var sjarmerende. 

Anonymkode: edecc...bcc

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor tykk er han? 

Anonymkode: dbbab...a03

For tykk for hi. Det er vel alt du trenger å vite?

Anonymkode: 7fac8...e76

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Knyttneven sparer jeg til noen trenger en på kjeften.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og menn burde spare pikken til de trenger å tisse.

Anonymkode: 1330f...269

Skrevet

Hva med å blande litt glidekrem med smertestillende eller avslappende i. Den som blir brukt til analåpningen. Eller er jeg helt på vide veier her? 

Anonymkode: 85744...09f

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begynn med deg selv, du. 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begynn med deg selv, du. 

Nei, så klønete greier jeg neppe å bli. Du kjenner sikkert flere som klarer det, kanskje ser du en i speilet hver dag, men jeg er ikke blant dem. 

Skrevet

Dersom du virkelig vil ha han kan du kanskje kjøpe en dildo på hans størrelse?. Da kan du øve deg i fred og ro, finne en teknikk som gjør at du slapper av og tilpasser deg. Kanskje er det lurt å kjøpe to stk, en som er litt mindre, som du kan begynne med. Vet ikke hvor mye tid du er villig til å bruke på dette men. Bare et tips, fra en mann med normal størrelse, som kanskje vet mindre om dette enn dere. 

Anonymkode: db15b...962

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom du virkelig vil ha han kan du kanskje kjøpe en dildo på hans størrelse?. Da kan du øve deg i fred og ro, finne en teknikk som gjør at du slapper av og tilpasser deg. Kanskje er det lurt å kjøpe to stk, en som er litt mindre, som du kan begynne med. Vet ikke hvor mye tid du er villig til å bruke på dette men. Bare et tips, fra en mann med normal størrelse, som kanskje vet mindre om dette enn dere. 

Anonymkode: db15b...962

Det er faktisk ikke et dumt tips dette altså. 

Pluss glidemiddel! Jeg også er så våt at jeg renner, men trenger likevel glidemiddel når en meget stor penis skal inn. 

Anonymkode: 72b79...493

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, så klønete greier jeg neppe å bli. Du kjenner sikkert flere som klarer det, kanskje ser du en i speilet hver dag, men jeg er ikke blant dem. 

Skal si du er hyggelig med hi. 

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å blande litt glidekrem med smertestillende eller avslappende i. Den som blir brukt til analåpningen. Eller er jeg helt på vide veier her? 

Anonymkode: 85744...09f

Det skal ikke være nødvendig.

Anonymkode: 972e3...e82

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har datet en mann en stund nå, vi har også hatt sex, eller rettere sagt prøvd... Jeg vet jeg er trang, men jeg vet også at vagina er elastisk, vi kvinner føder jo... Men han er for tykk... Er også vanskelig å gi han oralsex, pga av tykkelsen. Vi har langt forspill og jeg er våt nok i haugevis, men når han prøver å penetrere meg gjør det veldig vondt. Vi har også prøvd i forskjellige stillinger. Noen råd? 

Glidemiddel! Selv om du påstår at du er våt nok, så funker glidemiddel utmerket og kanskje til og med bedre! 

Du må også øve deg på å slappe helt av der nede så vil det gå bedre. Man kan føle at man er avslappet, men vi kvinner er gode på å knipe ubevisst og spesielt hvis man er nervøs. 

‘’Vaginisme er en kronisk smertetilstand som gjør at kroppen reflekser for beskyttelse foretar seg sammentrekninger av muskulaturen i bekkenet. Tilstanden gjør det vanskelig og for noen helt umulig å gjennomføre et samleie. For noen blir det også umulig å sette inn en tampong.’’ Dette  kan også være noe. Uansett finnes det masse løsninger.

Du må også gi vaginaen din tid til å tilpasse seg mannfolket. De første gangene jeg har vært med en person med stort utstyr har det vært litt vondt, meget trangt og vaskelig, men så utvider det seg og tilpasser seg utstyret etter noen ganger. 

Anonymkode: 972e3...e82

Skrevet

Samboer her og var for stor, fikk sprekker og blødde etter sex😑 men nå etter 3 år går de bra. Om de går noen dager mellom hver gang så er det ganske trangt for han og komme inn men det går😆 ikke vondt lenger. 

Anonymkode: c96c9...e9f

Skrevet

Hvis det blir "for trangt", så er det fordi du ikke er kåt nok.

Anonymkode: 1330f...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...