Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #1 Skrevet 6. august 2019 Jeg vet at jeg har en hemoride. Den har blødd av og til, klør av og til og gjør vondt når jeg går på do. Jeg har prøvd en hemoridekrem, men den har ikke hatt noen effekt. Jeg må vel dermed til legen, men utsetter det hele tiden. Det er så flaut! Hva gjør legen? Fjerner han den der og da eller må man prøve mer krem? Huff... Må vel bare ringe og bestille time.. Anonymkode: 0fb6a...e39
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #2 Skrevet 6. august 2019 Har du prøvd både stikkpille og krem fra apoteket? Anonymkode: 6c79e...0c3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #3 Skrevet 6. august 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet at jeg har en hemoride. Den har blødd av og til, klør av og til og gjør vondt når jeg går på do. Jeg har prøvd en hemoridekrem, men den har ikke hatt noen effekt. Jeg må vel dermed til legen, men utsetter det hele tiden. Det er så flaut! Hva gjør legen? Fjerner han den der og da eller må man prøve mer krem? Huff... Må vel bare ringe og bestille time.. Anonymkode: 0fb6a...e39 Det er egentlig ikke så mye å gjøre. De henviser kun til operasjon hvis det er helt ekstremt. Det er vondt ja, men du må bare være nøye med å bruke sheriproct mange ganger per dag så blir den bedre. Anonymkode: 297c5...df9
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #4 Skrevet 6. august 2019 Jeg ble operert en gang.. sinnssyyyykt vondt. Ellers undersøker legen med et gjennomsiktig plastrør eller speclum så han ser alt inni der. En gang dro de meg i leppene bak der.. haha.. litt lenger bak.. haha. Har ikke kommet tilbake men kan få tendenser innimellom Anonymkode: 12748...ad0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #5 Skrevet 6. august 2019 Jeg fikk beskjed om å ta avføringsmiddel en periode og det hjalp hos med. Anonymkode: 4fee6...c3e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #6 Skrevet 6. august 2019 HemorOider Hemo-rider høres ut som en teit motorsykkelklubb. Anonymkode: d84f2...6b0
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #7 Skrevet 7. august 2019 Men betyr det at det eneste legen vil gjøre er å se om det kan opereres? Om ikke får man bare ha det sånn? Eller gir de resept på noe sterkere saker som fungerer bedre enn reseptfritt? Anonymkode: 0fb6a...e39
Anonym bruker Skrevet 7. august 2019 #8 Skrevet 7. august 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men betyr det at det eneste legen vil gjøre er å se om det kan opereres? Om ikke får man bare ha det sånn? Eller gir de resept på noe sterkere saker som fungerer bedre enn reseptfritt? Anonymkode: 0fb6a...e39 Spør igjen, har du prøvd stikkpiller til hemoroider? Anonymkode: 6c79e...0c3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Nei, men prøver gjerne. Noe merke? Anonymkode: 0fb6a...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå