Gå til innhold

Livredd for kreft:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Har sjelden mens for å begynne med det.

Fikk for 14 dager siden mens som varte i 8 dager, noe som er unormalt lenge. Og i går fikk jeg blødninger igjen.

Merket murringer etter samleie sist gang, men ikke blod.

Har nå murring og småblødninger (ferskt blod) igjen.

Bestilt første time på volvat om 1 uke, men er dødsredd.

Celleprøve 2.5 år siden var fin.

:(

Anonymkode: 9aefa...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg er 45 og det siste år har hormonene virkelig tullet med mensen. Jeg har hatt rare blødninger på rare tidspunkter, alt for korte mens, aaalt for lange mens, rare murringer osv. Jeg fikk det sjekket og det er bare kroppen som begynder å lukke ned for systemet. 

Så det du opplever nå trenger ikke være dødsalvorlig. Det er veldig bra at du får det sjekket! - men det kan være andre forklaringer enn kreft!

Anonymkode: de5ee...e44

Skrevet

Det er nærmest umulig for en kvinne å gå gjennom livet uten blødningsforstyrrelser og som regel er det hormonene som ruller litt. 

Kreft er det siste jeg ville tenkt, mye mer sannsynlig at det er noe annet 

Anonymkode: efef2...0d9

Skrevet

Jeg er 38 år. Kreft er alt som står i hodet mitt, da min mor hadde eggstokk? kreft. Huff:(

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 38 år. Kreft er alt som står i hodet mitt, da min mor hadde eggstokk? kreft. Huff:(

Så bra at du får det sjekket! - men forsøk å puste dypt og tenke at det sansynligvis har en fredelig forklaring. ❤

Anonymkode: de5ee...e44

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tidlig overgangsalder, ville jeg ha tenkt.

Anonymkode: 97843...dd0

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eggstokkreft gir vel ikke blødninger? Så vidt jeg vet er det en ganske sjelden kreftform som nesten er umulig å oppdage uten ultralyd for den vises heller ikke på celleprøve. 

Mest sannsynlig er det bare litt krøll i hormonene. 

Anonymkode: efef2...0d9

Skrevet

Takk for beroligende ord. Legen ringte å sa jeg hadde for høyt stoffskifte, kan det ha en sammenheng tror dere?

Skrevet

Det tar 10-15 år å utvikle livmorhalskreft og du sier du hadde normal celleprøve for 2,5 år siden. Pust med magen og ta det med ro. 

Anonymkode: 9c739...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...