Gå til innhold

Dine ti nærmeste venner - yrke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Category manager, vernepleier, kjemiingerniør, sykepleier, menighetspedagog 

Anonymkode: 6a26d...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Designer 

Ingeniør i læringsteknologi (Designer apps, robotter osv til brug i skolen)

Journalist 

Socialpædagog 

Psykomotorisk terapeut

Jeg uddanner mig selv til lærer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økonom, barnahagelærer, barnevernspedagog, ufør, kontordame, jurist, logistikkansvarlig, markedsansvarlig, HMS-ansvarlig

Anonymkode: a32a5...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedssjef, pedagog, toppleder i næringslivet, direktør i staten, selger, controller i privat selskap, festivalsjef, produsent, instituttleder og redaktør.

Anonymkode: 04600...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolepsykolog, fysioterapeut, sosionom, lærer, advokatsekretær, sykepleier, sekretær, lærer, selvstendig næringsdrivende.

Anonymkode: f5ed4...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revisor, arm.dir, psykolog, sekretær, advokat, studieveileder, regnskapsfører, ingeniør 

Anonymkode: 430a5...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke 10, men jeg har sykepleiere (vanlig og de med tilleggsutdannelse), vernepleier og barnehageansatt 

Anonymkode: 5ba40...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier

pr-rådgiver

frisør

frisør

hudpleier

butikksjef

spesialpedagog

fysiotetapeut

arkitekt

legesekretær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 jobber som barn og ungdoms arbeidere i barnehage, Barnevernspedagog, kjørelærer/sensor, jobber i bank, Bioingeniør, Sykepleier. 

Anonymkode: 3a7b4...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeniør, barnehagelærer, butikkmedarbeider, advokat, økonom, arkitekt, daglig leder, økonom, sivilingeniør og sivilingeniør.

Anonymkode: e6840...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lege

Psykolog 

Sykepleier 

Noe mediagreier 

Spesialpedagog x 2 

Barnevernspedagog 

Lærer

Noe økonomigreier

Anonymkode: 4bb97...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedagogisk leder, avdelingsleder i mediabransjen, jurist/revisor, fysioterapeut, sykepleiere, butikksjef, selvstendig næringsdrivende, kiropraktor, lærer

Anonymkode: a9ef7...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nærmeste venner er sosionomer, barnevernspedagog, psykiatrisk sykepleier, og leder i kommunikasjonsbransjen. 

Anonymkode: 18dc9...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonssykepleier, psykiatrisk sykepleier, ufør tidligere butikkeier , vernepleier, sykepleier , intensivsykepleier , ufør tidligere hjelpepleier , dommer , sykepleier, apotektekniker.

Og ut fra vennene mine, er det vel lett og se at jeg jobber i helsevesenet , er operasjonssykepleier.

Anonymkode: 4ff1d...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer, frisør, barnevernspedagog x2, sosionom, kokk, vernepleier, sykepleier, barne- og ungdomsarbeider, hjelpepleier.

Om du leter etter en rød tråd om utdanning i vennekretser, så finnes det ikke i min hvertfall 😂

Anonymkode: 5cbdd...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer, sykepleier, student, vernepleier, jurist, kranfører og ei har startet og driver egen klesbutikk. Selv jobber jeg i finansbransjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse varianter av pedagoger og humaniorafolk, et par realister + et knippe kunstnere.

Er det ingen som har venner som er stylister, bartendere, snekkere eller negledesignere?? Skulle gjerne kjent noen slike ... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jurist, fysioterapeut, politi, jordmor, psykolog, spesialpedagog, biolog, skuespiller, psykolog, sivilingeniør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig leder/ selger,restauranteier, kokk, trykker, konsulent, barnehagelærer, grafiker, psykiatrisk vernepleier, barnehageansatt, veileder, lærerassistent, barnevernspedagog i politiet.

Anonymkode: c19cc...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøster, økonomidirektør, ingeniør, lærer, lektor, administrasjonssjef, sykepleier, lærer, rektor og enda en lærer gitt.

Anonymkode: 5c395...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...