GÃ¥ til innhold

Ikke orgasme etter utroskap..😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholder meg kort!

Mannen min gjennom 14 år har hatt sex med venninna mi.. Dette skjedde etter en fest hvor alle var litt overstadig beruset, og jeg hadde lagt meg for å sove.

Jeg har etter mye om og men tilgitt dette, og bestemt meg for at jeg vil jobbe med forholdet vårt. Vi har hatt litt problemer, men bestemte oss for terapi, noe som har fungert godt.

Problemet er at etter dette har jeg ikke greid å få en eneste orgasme...😔 Vi har alltid passet godt sammen seksuelt, og vi har hatt sex minst 4 ganger i uken i snitt disse årene vi har vært sammen, og jeg kan telle på mine to hender hvor ofte det har skjedd at jeg ikke har kommet.

Noen som har noen råd angående dette? Han vet godt hvordan jeg har det, og han er veldig tålmodig.. Det går bare ikke.. Alene er det ingen problem. Det er sammen med han problemet er..

Anonymkode: 0b967...3c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta tiden til hjelp. Oppsøk sexolog. Bearbeid vonde følelser. Snakk masse med mannen, vær åpne med hverandre. 

Selv tenker jeg at det er ganske naturlig at du ikke slipper deg helt løs og gir deg hen etter et sånt svik. 

Anonymkode: 44791...384

Skrevet

Skjønner deg godt,sånn hadde jeg det også mannen var utro. Klarte rett og slett ikke slappe av nok til å få orgasme lengre;er jo ikke så rart heller når en har opplevd at mannen ikke er til å stole på.

Anonymkode: 4f065...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...