Gå til innhold

Hva slags guttenavn ville du valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vi venter en gutt og klarer ikke bestemme oss for navn. Det er litt fram og tilbake. Jeg er nysgjerrig på hva du ville valgt 😊

William, 

Preben, 

Alexander, 

Jakob

Anonymkode: 5b80c...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, alle de navnene der er vanlige gode navn. Har fire barn selv, og har alle de navnene der på adresselistene fra barnehage/skole. 

Så alle navnene er bra synes jeg, normale navn som gutten kan leve godt med.

Personlig ville jeg nok valgt et navn som var mindre vanlig her vi bor, som f.eks Viktor, det har vi ikke i det hele tatt på adresselistene og jeg liker det godt.

Anonymkode: ce517...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig svak for Preben, og det er heller ikke på topplista. Ellers er Jakob et av mine favorittnavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart Jakob av de. Preben liker jeg helt klart dårligst. (Jammen godt vi mener forskjellig om navn så ikke "alle" får samme navn).

Anonymkode: 27bd4...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen navn er kjempefine, jeg ville gått for Preben av de der. Andre i samme kategori som jeg liker er Just, Thorvald og Didrik.

Anonymkode: 3a886...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Anonym bruker said:

Hei. Vi venter en gutt og klarer ikke bestemme oss for navn. Det er litt fram og tilbake. Jeg er nysgjerrig på hva du ville valgt 😊

William, 

Preben, 

Alexander, 

Jakob

Anonymkode: 5b80c...f18

Jeg ELSKER William og Alexander det er utrolig fint :) så hadde tatt en av de 2.

Preben liker jeg ikke i hele tatt ,og Jakob er greit,men liker bedre Jacob

Anonymkode: f03d6...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

William og Alexander er brukt opp, og er helt uten sjarme. 

 

Jeg ville gått for Preben. Sjarmerende, ikke mye brukt, og han blir unik. 

Anonymkode: afa1a...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av at barna ikke er unike mennesker om de ikke har et «sjeldent» navn. Folk knekker jommen meg nakken for å identifisere seg gjennom sitt unike avkom via er navn. 

Ta det du syns er finest. Ungen din er like unik om han heter Petter eller Lucas.

Anonymkode: 6fd85...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er så lei av at barna ikke er unike mennesker om de ikke har et «sjeldent» navn. Folk knekker jommen meg nakken for å identifisere seg gjennom sitt unike avkom via er navn. 

Ta det du syns er finest. Ungen din er like unik om han heter Petter eller Lucas.

Anonymkode: 6fd85...102

Når alle heter Oliver, Thea, Lukas og Emma så mister navnene litt sin styrke og personlighet. Så kan du være så lei du bare vil. 

Anonymkode: afa1a...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...