Gå til innhold

Ferie eller hverdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke igjen, tiåringen har to uker igjen.

Etter 4 uker ferie er jeg liksom ikke klar for å gi slipp på late dager med familien ennå.. til tross for at jeg trives godt i jobben

Hvordan er det for deg? Ferie eller hverdag? 

Anonymkode: a428f...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten hverdag hadde det jo ikke blitt ferie heller da, så sånn sett er jo begge deler bra, men jeg elsker ferie!

Anonymkode: c135b...01f

Skrevet

Ferie. Jeg kunne fint fylt dagene med trening, bøker, putling med ting i hus og hage osv. Bare så innmari synd at ingen vil betale meg penger for å gjøre det.

Anonymkode: 66e9d...8ff

Skrevet

Ferie. Vidunderlig....

Anonymkode: b257b...ae5

Skrevet

Har vært hjemme med sønnen min sidem skolen fikk sommerferie så må innrømme at jeg ser frem til skolestart nå. Dagene hjemme blir lange når vi har dårlig råd å ikke kan bruke penger aktiviteter.

Anonymkode: 44cd4...da9

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har en uke igjen, tiåringen har to uker igjen.

Etter 4 uker ferie er jeg liksom ikke klar for å gi slipp på late dager med familien ennå.. til tross for at jeg trives godt i jobben

Hvordan er det for deg? Ferie eller hverdag? 

Anonymkode: a428f...a1b

Jeg ELSKER ferie,men jeg synes Sommerferien kan bli for lang, jeg hadde 4 uker og sønnen 5 uker han begynte på sfo idag.

Trives veldig godt på jobben, så deilig med hverdag synes jeg :)Liker best påskeferie og juleferie :)

Anonymkode: c9121...05d

Skrevet

Ja takk begge deler. Har man ikke hverdag blir det ingen ferie, og uten ferie kjenner man ikke er hverdagen egentlig er god å ha i lengden. Elsker ferie, men er veldig glad i hverdagen min også.

Anonymkode: bffce...0d3

Skrevet

Tror det hadde vært deilig med ferie i 3-4 mnd, og så tror Jeg at jeg hadde kjedet meg veldig, og måtte jobbe igjen. 

Anonymkode: 7046e...889

Skrevet

Hverdag. Elsker livet mitt 😊❤️

Anonymkode: 1c4ba...ad9

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ferie. Jeg kunne fint fylt dagene med trening, bøker, putling med ting i hus og hage osv. Bare så innmari synd at ingen vil betale meg penger for å gjøre det.

Anonymkode: 66e9d...8ff

Jeg leste «puling med ting i hus», og tenkte WTF?! 😱😅

Hi; jeg har vært hjemme nå i over 1 år, pga permisjon og lærerferie. Det har vært fantastisk, og jeg gjør det gjerne igjen. Men jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb igjen om en uke!

Det beste er vel å jobbe redusert. Jeg gjorde det pga sykemelding ifm graviditet, og det ville jeg gjort på flekken om vi hadde økonomi til det.

Anonymkode: 344af...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...