Gå til innhold

Er hedmarkinger mer glade i hunder enn andre folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ferie på Hedmarken i sommer, og hadde med hunden. Og aldri har jeg opplevd flere hyggelige kommentarer og velvillige folk når jeg hadde med hunden. Følte oss velkommen over alt, og folk kom med vannskåler uoppfordret, smilte og klappet og slo av en prat om hunden, selv folk som ikke selv hadde hund.
Hva er det med folk i Hedmark - er de generelt bare ekstra greie eller er de mer hundevante og avslappede enn andre?

Anonymkode: a93ec...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er hyggelige folk på Hedmarken. 

Impulsive kan vi også være, bare vi får tenkt oss litt om. Dette er noe vi har til felles med f.eks. både Gudbrandsdøler og Østerdøler. 😉

Anonymkode: 81bac...f63

Skrevet

Ja, de er mer glade i hunder enn i andre folk.

Anonymkode: 2d186...9e0

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Impulsive kan vi også være, bare vi får tenkt oss litt om. Dette er noe vi har til felles med f.eks. både Gudbrandsdøler og Østerdøler. 😉

Jeg er helt enig. Vi er jevnt over meget hyggelige og imøtekommende folk, men be oss ikke om å ta et valg i løpet av et sekund. Vi er som du sier impulsive når vi får tenkt oss litt om, men det er jo også en fordel da vi ikke farer opp som en kruttønne så ofte.

Anonymkode: 89e31...df3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor i Hedmark bor du?

For min erfaring er totalt motsatt. Har selv bodd i Hedmark i 10 år, og følte meg aldri velkommen, ble holdt utenfor det sosiale på jobb osv. Noen mente jo jeg var skummel og, siden jeg kom fra Oslo. Fikk noen veldig få venner, og de var og tilflyttere. Og hadde samme erfaring som meg, at de klarte ikke å bli venner med noen ekte hedmarkinger. Men jeg hadde ikke hund da. 

Anonymkode: 15708...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...