Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 Var på ferie på Hedmarken i sommer, og hadde med hunden. Og aldri har jeg opplevd flere hyggelige kommentarer og velvillige folk når jeg hadde med hunden. Følte oss velkommen over alt, og folk kom med vannskåler uoppfordret, smilte og klappet og slo av en prat om hunden, selv folk som ikke selv hadde hund. Hva er det med folk i Hedmark - er de generelt bare ekstra greie eller er de mer hundevante og avslappede enn andre? Anonymkode: a93ec...23c
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Vi er hyggelige folk på Hedmarken. Impulsive kan vi også være, bare vi får tenkt oss litt om. Dette er noe vi har til felles med f.eks. både Gudbrandsdøler og Østerdøler. 😉 Anonymkode: 81bac...f63
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Ja, de er mer glade i hunder enn i andre folk. Anonymkode: 2d186...9e0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er hyggelige folk på Hedmarken. Impulsive kan vi også være, bare vi får tenkt oss litt om. Dette er noe vi har til felles med f.eks. både Gudbrandsdøler og Østerdøler. 😉 Anonymkode: 81bac...f63 Jeg er helt enig. Vi er jevnt over meget hyggelige og imøtekommende folk, men be oss ikke om å ta et valg i løpet av et sekund. Vi er som du sier impulsive når vi får tenkt oss litt om, men det er jo også en fordel da vi ikke farer opp som en kruttønne så ofte. Anonymkode: 89e31...df3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi er hyggelige folk på Hedmarken. Impulsive kan vi også være, bare vi får tenkt oss litt om. Dette er noe vi har til felles med f.eks. både Gudbrandsdøler og Østerdøler. 😉 Anonymkode: 81bac...f63 Hvor i Hedmark bor du? For min erfaring er totalt motsatt. Har selv bodd i Hedmark i 10 år, og følte meg aldri velkommen, ble holdt utenfor det sosiale på jobb osv. Noen mente jo jeg var skummel og, siden jeg kom fra Oslo. Fikk noen veldig få venner, og de var og tilflyttere. Og hadde samme erfaring som meg, at de klarte ikke å bli venner med noen ekte hedmarkinger. Men jeg hadde ikke hund da. Anonymkode: 15708...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå