Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #26 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, det har han ikke. Ligger virkelig din mann og runker i senga hele tiden? Av vane så runker han hver gang han har morrabrød? Virkelig? Anonymkode: 8d5da...dd8 Tror han gjør det ofte når han er alene, det vil si, han er nesten aldri alene, så ikke egentlig veldig ofte. Sammen med meg en sjelden gang, f. eks hvis jeg er "ferdig" før ham når vi har sex. Og nå er det fremdeles baby-unntakstilstand med minimalt med sex. Etter å ha snakket med mannen føler jeg meg nå sikker på at dette var bare pinlig rart, ikke ekkelt rart. Hvis anledningen skulle by seg igjen, skal han avstå, da han forstod at jeg syns dette var ugreit. Anonymkode: e26d2...d04
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #27 Skrevet 4. august 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror han gjør det ofte når han er alene, det vil si, han er nesten aldri alene, så ikke egentlig veldig ofte. Sammen med meg en sjelden gang, f. eks hvis jeg er "ferdig" før ham når vi har sex. Og nå er det fremdeles baby-unntakstilstand med minimalt med sex. Etter å ha snakket med mannen føler jeg meg nå sikker på at dette var bare pinlig rart, ikke ekkelt rart. Hvis anledningen skulle by seg igjen, skal han avstå, da han forstod at jeg syns dette var ugreit. Anonymkode: e26d2...d04 Han runker når det har gått for deg? Altså? Hvorfor? Kan han ikke fortsette å ha sex med deg da liksom? Du får nå synes hva du vil, men i mine ører er dette bare ekkelt rart! Sex og runking med våken baby i senga? Hvorfor? Anonymkode: 8d5da...dd8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #28 Skrevet 4. august 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han runker når det har gått for deg? Altså? Hvorfor? Kan han ikke fortsette å ha sex med deg da liksom? Du får nå synes hva du vil, men i mine ører er dette bare ekkelt rart! Sex og runking med våken baby i senga? Hvorfor? Anonymkode: 8d5da...dd8 Hvor forknytt sexliv har dere om mannen aldri har runket med deg som en del av sexakten? Det er jo mer uvanlig enn at en kvinne har sett mannen runke. Gjensidig masturbasjon er jo også vanlig. Unødvendig å trekke inn den delen i tråden. Til Hi, er jo ingen krise men lurer litt på hvorfor det er vane å runke i halvsøvne hvis han nesten aldri er alene som du sier. En voksen mann har vel mer gjennomtenkt reaksjonsmønster? Hva om et av de større barna lå ved siden av. Ville han runket i halvsøvne da også? Av vane? Anonymkode: 6a25d...c5e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #29 Skrevet 5. august 2019 Jeg tenker at dette nok ikke har noe med preferanser å gjøre i det hele tatt, og at du overreagerer. På deg høres det ut som han har en vane med å morgenrunke i senga, og han var sikkert i halvsøvne akkurat da og gikk på autopilot slik han sa. En baby har dessuten ikke forutsetninger for å få med seg dette. Jeg hadde ikke tenkt mer over det. Anonymkode: 86ceb...d40
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #30 Skrevet 5. august 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ingen som har sex med barn i senga?????? Anonymkode: 8d5da...dd8 Mange, veldig veldig mange har det. Jeg har ikke det. Jeg kan ikke ha sex med katta på rommet engang. Anonymkode: 6c30e...168
Pobie Skrevet 5. august 2019 #31 Skrevet 5. august 2019 Hadde overhodet ikke tenkt at han var kåt på babyen. Hadde virkelig ikke enset det en tanke. Babyen aner jo ikke hva som foregår.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #32 Skrevet 5. august 2019 ser ikke helt problemet jeg, hadde mye sex , kos og onani når barnet lå i senga si på samme rom,, Anonymkode: 9b4e6...6f5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #33 Skrevet 5. august 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ingen som har sex med barn i senga?????? Anonymkode: 8d5da...dd8 Min farmor og farfar bodde i en liten ettroms leilighet de første 3 barna. Så flyttet de og da kom det fire til. Jeg er rimelig sikker på at de hadde sex med barna i rommet/senga. Det er nok vanligere enn man skulle tro. Ihvertfall for noen generasjoner siden. Anonymkode: ff019...ebb
Eliseflisa Skrevet 5. august 2019 #34 Skrevet 5. august 2019 Her onanerer (nerte) vi og har (hadde) sex i samme rom med ungen. Nå er hun 11 år, så det er ikke like aktuelt lenger.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #35 Skrevet 5. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor forknytt sexliv har dere om mannen aldri har runket med deg som en del av sexakten? Det er jo mer uvanlig enn at en kvinne har sett mannen runke. Gjensidig masturbasjon er jo også vanlig. Unødvendig å trekke inn den delen i tråden. Til Hi, er jo ingen krise men lurer litt på hvorfor det er vane å runke i halvsøvne hvis han nesten aldri er alene som du sier. En voksen mann har vel mer gjennomtenkt reaksjonsmønster? Hva om et av de større barna lå ved siden av. Ville han runket i halvsøvne da også? Av vane? Anonymkode: 6a25d...c5e Forknytt? 😂 Fordi man heller gjør ting med hverandre enn å runke/onanere? Eh...? Javel... Anonymkode: 8d5da...dd8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #36 Skrevet 5. august 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forknytt? 😂 Fordi man heller gjør ting med hverandre enn å runke/onanere? Eh...? Javel... Anonymkode: 8d5da...dd8 Det ene utelukker ikke det andre skjønner du..’ Anonymkode: 6a25d...c5e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #37 Skrevet 6. august 2019 Dette hadde jeg ikke stresset med. Anonymkode: 0e726...456
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #38 Skrevet 6. august 2019 Kansje du heller burde gji han sex så slipper han og runke morrabrødet sitt. Vi hadde sex når minste her var beby i senga opptil flere ganger! Slapp av... Anonymkode: 7852c...b1c
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #39 Skrevet 6. august 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Det ene utelukker ikke det andre skjønner du..’ Anonymkode: 6a25d...c5e Nei, men hvis man foretrekker det ene er man visst forknytt😂 Anonymkode: 8d5da...dd8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #40 Skrevet 6. august 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men hvis man foretrekker det ene er man visst forknytt😂 Anonymkode: 8d5da...dd8 Greit at du ikke liker det men nå er det jo du som mener det er helt uvanlig å kjenne igjen denne lyden hos sin egen partner. Så en ting er at du ikke liker det men du mener at ingen andre skal gjøre det heller. Så ja, da er du i så fall forknytt. Kanskje erkjenne at andre liker andre ting enn en selv? Anonymkode: 6a25d...c5e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #41 Skrevet 6. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Greit at du ikke liker det men nå er det jo du som mener det er helt uvanlig å kjenne igjen denne lyden hos sin egen partner. Så en ting er at du ikke liker det men du mener at ingen andre skal gjøre det heller. Så ja, da er du i så fall forknytt. Kanskje erkjenne at andre liker andre ting enn en selv? Anonymkode: 6a25d...c5e Du mener det er normalt at mannen til stadighet ligger og runker og til og med bare av vane «når som helst»? Og velkjent tilsier at dette gjøres MYE... I de fleste velfungerende forhold er det vel oftest overvekt av sex sammen? Og ikke velkjent runking under dyna alene hver dag? Vet du hva forknytt betyr? Anonymkode: 8d5da...dd8
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #42 Skrevet 6. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men hvis man foretrekker det ene er man visst forknytt😂 Anonymkode: 8d5da...dd8 Nei, hvis man DØMMER og æsjer og uffer, da er man forknytt. Anonymkode: 9a888...14f
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #43 Skrevet 6. august 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du mener det er normalt at mannen til stadighet ligger og runker og til og med bare av vane «når som helst»? Og velkjent tilsier at dette gjøres MYE... I de fleste velfungerende forhold er det vel oftest overvekt av sex sammen? Og ikke velkjent runking under dyna alene hver dag? Vet du hva forknytt betyr? Anonymkode: 8d5da...dd8 Hvorfor skulle det være overvekt av sex sammen...? Da må jo begge ha behovet samtidig og like mye. Hvis mannen er «klar» 2-3 ganger om dagen og du selv er «klar» kun hver fjortende dag, så skal jeg love deg at det ikke blir overvekt av sex sammen. Anonymkode: 9a888...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå