Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Har tenkt litt på å søke jobb som BPA, men det som stopper meg er tanken på å tørke brukeren etter dobesøkene og vask/dusjing. Kan det bli kleinere for begge? Er dette noe man blir vant til eller? Anonymkode: 1e348...3a5
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 Jeg tror ikke du skal søke på den jobben. Dette er helt klart noe man venner seg til, men innstillingen din er helt feil, og den tror jeg dessverre ikke vil gjøre deg til en god bpa. Anonymkode: 41197...39f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 Du venner deg fort til det. Jeg jobbet med det tidlig i 20-årene. Problemet var ikke jobben selv, men hvor bitter på livet brukeren kan være. Holdningene til den du skal hjelpe er alfa og omega. Jobben er givende, men kunne selv ikke tenkt meg å ha jobben mer enn i et par år. Anonymkode: 3d801...156
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Har du vurdert å se etter stillinger hvor dette ikke er ett tema? Jeg har jobbet for brukere som har trengt hjelp til det, og brukere som kun har trengt hjelp til å få ta i såpa, tannbørsten, hårbørste o.s.v. Anonymkode: e5df9...adb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 Det er ikke nødvendigvis akkurat det personen trenger BPA til, men i mange tilfeller er det. Du får opplæring og selvom det ikke er en drømmesituasjon for bruker å trenge hjelp til personlig hygiene eller drømmejobben for deg å utføre, så er nok dette noe man blir vant til både å være i behov av hjelp til og til å være den som hjelper. Anonymkode: 246f6...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå