Gå til innhold

Hva gjør du med folk du er dritt lei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen i fam. (dvs svigersfam) jeg er dritt lei! Oppfører seg som idioter, utnytter folk, er egoister så til de grader og overkjører alle andre.

HVORDAN forholde meg til dem uten å lange ut eller være uhøflig? Hvordan holde maska?? 

Vil ikke starte bråk.

Anonymkode: 70237...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutter dem ut, man må kutte ut familie også hvis de er ufordragelige.

Anonymkode: 40a03...606

Skrevet (endret)

Unngå å ha med dem å gjøre. Unngå å involvere deg i samtaler. Unngå dem ved bordplassering. Unngå all kontakt utover hei, smyg unna. Folk endrer seg sjelden og om dette er familie du må møte må du bare bli smidig i unnamanøver.

Endret av sug lut
Skrevet

Regner med du muligens er min svigerinne? Tro meg, det er i aller høyeste grad gjensidig. Men vi er høflige.

Anonymkode: af67e...dc3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Regner med du muligens er min svigerinne? Tro meg, det er i aller høyeste grad gjensidig. Men vi er høflige.

Hvis dette er en beskrivelse du kjenner deg igjen i, altså egoistisk, utnytter folk osv., så burde du muligens gå litt i deg selv ...

Anonymkode: e5235...c58

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kutter dem ut, man må kutte ut familie også hvis de er ufordragelige.

Anonymkode: 40a03...606

Ja, vi har lite med hverandre å gjøre. Men hovedproblemet mitt er at mannens foreldre klager om dette til OSS hver gang vi er der så slipper ikke unna. 

1 time siden, sug lut skrev:

Unngå å ha med dem å gjøre. Unngå å involvere deg i samtaler. Unngå dem ved bordplassering. Unngå all kontakt utover hei, smyg unna. Folk endrer seg sjelden og om dette er familie du må møte må du bare bli smidig i unnamanøver.

Møter dem kanskje 4-5 ganger i året. I bursdager osv.

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, for min "svigerinne" kan ikke norsk😂

hi

Anonymkode: 70237...41d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dette er en beskrivelse du kjenner deg igjen i, altså egoistisk, utnytter folk osv., så burde du muligens gå litt i deg selv ...

Anonymkode: e5235...c58

Haha, hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen, så burde du gjøre noen endringer i egen oppførsel 😅

Anonymkode: 6353e...cf4

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet hvem dere er 😂

Anonymkode: ef586...fa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...