Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #1 Skrevet 4. august 2019 Har noen i fam. (dvs svigersfam) jeg er dritt lei! Oppfører seg som idioter, utnytter folk, er egoister så til de grader og overkjører alle andre. HVORDAN forholde meg til dem uten å lange ut eller være uhøflig? Hvordan holde maska?? Vil ikke starte bråk. Anonymkode: 70237...41d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #2 Skrevet 4. august 2019 Kutter dem ut, man må kutte ut familie også hvis de er ufordragelige. Anonymkode: 40a03...606
sug lut Skrevet 4. august 2019 #3 Skrevet 4. august 2019 (endret) Unngå å ha med dem å gjøre. Unngå å involvere deg i samtaler. Unngå dem ved bordplassering. Unngå all kontakt utover hei, smyg unna. Folk endrer seg sjelden og om dette er familie du må møte må du bare bli smidig i unnamanøver. Endret 4. august 2019 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #4 Skrevet 4. august 2019 Regner med du muligens er min svigerinne? Tro meg, det er i aller høyeste grad gjensidig. Men vi er høflige. Anonymkode: af67e...dc3
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #5 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Regner med du muligens er min svigerinne? Tro meg, det er i aller høyeste grad gjensidig. Men vi er høflige. Anonymkode: af67e...dc3 Hvis dette er en beskrivelse du kjenner deg igjen i, altså egoistisk, utnytter folk osv., så burde du muligens gå litt i deg selv ... Anonymkode: e5235...c58
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #6 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kutter dem ut, man må kutte ut familie også hvis de er ufordragelige. Anonymkode: 40a03...606 Ja, vi har lite med hverandre å gjøre. Men hovedproblemet mitt er at mannens foreldre klager om dette til OSS hver gang vi er der så slipper ikke unna. 1 time siden, sug lut skrev: Unngå å ha med dem å gjøre. Unngå å involvere deg i samtaler. Unngå dem ved bordplassering. Unngå all kontakt utover hei, smyg unna. Folk endrer seg sjelden og om dette er familie du må møte må du bare bli smidig i unnamanøver. Møter dem kanskje 4-5 ganger i året. I bursdager osv. 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regner med du muligens er min svigerinne? Tro meg, det er i aller høyeste grad gjensidig. Men vi er høflige. Anonymkode: af67e...dc3 Nei, for min "svigerinne" kan ikke norsk😂 hi Anonymkode: 70237...41d
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #7 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis dette er en beskrivelse du kjenner deg igjen i, altså egoistisk, utnytter folk osv., så burde du muligens gå litt i deg selv ... Anonymkode: e5235...c58 Haha, hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen, så burde du gjøre noen endringer i egen oppførsel 😅 Anonymkode: 6353e...cf4
Anonym bruker Skrevet 4. august 2019 #8 Skrevet 4. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Regner med du muligens er min svigerinne? Tro meg, det er i aller høyeste grad gjensidig. Men vi er høflige. Anonymkode: af67e...dc3 Vet hvem dere er 😂 Anonymkode: ef586...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå